خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی کوره پزخانه‌های منطقه یافت آباد:

حداقل‌های بهداشتی در کوره پزخانه‌ها رعایت نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۲۴

بازرسان وزارت کار به کارگاه‌ها سر نمی‌زنند و هیچ گونه نظارتی بر این وضعیت اسف بار ندارند/ اگر الان به کوره پزخانه‌ها سر بزنید چیزی جز مخروبه نمی‌بینید. وضعیت بهداشتی حتی از قبل هم بد‌تر شده است.

رئیس انجمن صنفی کوره پزخانه‌های منطقه یافت آباد از رعایت نشدن حداقل نكات بهداشتی در کوره پزخانه‌های منطقهٔ یافت آباد انتقاد کرد.

پیروز چراغی در این باره به ایلنا گفت: در حالی که فصل کار کارگران کوره پزخانه‌ها از اردیبهشت ماه سال آینده شروع می‌شود كارفرمایان در تامین حداقل استانداردهای بهداشتی در کارگاه‌های آجرپزی منطقهٔ یافت آباد كوتاهی می‌كنند.

این فعال صنفی ادامه داد: بعد از انقلاب برای کارگران کوره پزخانه‌ها، حمام و سرویس بهداشتی ساختند و خانه‌های آن‌ها را سفید کاری کردند. اما این اقدامات مقطعی بود و پس از آن تاریخ ادامه پیدا نكرد.

چراغی درباره رها كردن وضعیت بهداشت كوره‌ها پس از یك مقطع كوتاه در اوایل انقلاب، افزود: اگر الان به کوره پزخانه‌ها سر بزنید چیزی جز مخروبه نمی‌بینید. وضعیت بهداشتی حتی از قبل هم بد‌تر شده است.

رئیس انجمن صنفی کوره پزخانه‌های منطقه یافت آباد در پایان با انتقاد از وزارت کار اظهار داشت: بازرسان وزارت کار به کارگاه‌ها سر نمی‌زنند و هیچ گونه نظارتی بر این وضعیت اسف بار ندارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز