خبرگزاری کار ایران

پس از دو بار لغو؛

لیگ وزنه‌برداری جوانان از 20 بهمن در اهواز آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۱۸

پیش از این دو بار زمان شروع لیگ وزنه برداری با دستور حسین رضازاده به تعویق افتاد تا تیم ها کلیه مدارک مربوط به این رقابت‌ها را در اختیار فدراسیون قرار دهند.

مرحله نخست رقابت‌های لیگ وزنه برداری جوانان روزهای 20 و 21 بهمن ماه سال جاری به میزبانی تیم ملی حفاری در اهواز برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، پیش از این دو بار زمان شروع لیگ وزنه برداری با دستور حسین رضازاده به تعویق افتاد تا تیم ها کلیه مدارک مربوط به این رقابت‌ها را در اختیار فدراسیون قرار دهند.

بر این اساس مرحله نخست رقابت‌های لیگ وزنه برداری جوانان روزهای 20 و 21 بهمن‌ماه سال جاری به میزبانی تیم ملی حفاری در اهواز برگزار می شود و مرحله دوم و پایانی آن نیز طی روزهای 20 و 21 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

تاکنون 4 تیم ملی حفاری ایران، مناطق نفت خیز جنوب، عقاب نیروی هوایی و نفت و گاز مسجد سلیمان برای شرکت در لیگ وزنه برداری جوانان اعلام آمادگی کرده اند و این امکان وجود دارد که با اضافه شدن تیم ام.آر.ای شیراز تعداد تیم‌های لیگ جوانان به پنج تیم افزایش پیدا کند.

تیم ملی حفاری میزبان مرحله پایان لیگ وزنه برداری بزرگسالان است که این رقابت‌ها دو روز پس از اتمام مرحله نخست لیگ وزنه برداری جوانان طی روزهای 23 و 24 بهمن در باشگاه فرهنگی ورزشی ملی حفاری برگزار می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز