خبرگزاری کار ایران

در ایام‌الله دهه فجر امسال:

5 پروژه عمرانی تولیدی کشاورزی آمل افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۰۶

مدیر جهاد کشاورزی آمل از افتتاح 5 پروژه عمرانی تولیدی، خدماتی کشاورزی در آمل در ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان خبرداد.

ایلنا- آمل:مدیر جهاد کشاورزی آمل از افتتاح 5 پروژه عمرانی تولیدی، خدماتی کشاورزی در آمل در ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از آمل،سیدمرتضی امینی نیاکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه این پروژه‌های با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 566 میلیون ریال هزینه ده، یادآور شد: 5 پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره بردارای می رسد.

وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال آبیاری تحت فشار باغ از روستای کته پشت با اعتباری بالغ بر 76 میلیون ریال از محل صندوق توسعه ملی افتتاح می‌شود، اظهار داشت: در آن ایام آبیاری تحت فشار باغ از روستای کارچی کلا با اعتباری بالغ بر 290 میلیون ریال از محل صندوق توسعه ملی به هبهر برداری می‌رسد.

امینی با اعام اینکه افتتاح شن ریزی جاده بین مزارع روستای فیروزکلا دشت سر با طول 4 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 460 میلیون ریال از محل اعتبار ملی در پیش داریم، اذعان داشت: احداث کانال لاینینگ روستای فیروزکلا دشت سر با طول 6/1 کیلومتر با اعتباری ببالغ بر 290 میلیون ریال از محل اعتبار استانی افتتاح خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی از بهره‌برداری لاینینگ روستای کمدره با طول 2 کیلومتر خبرداد و گفت: این پروژه با اعتبار بالغ بر 450 میلیون ریال از محل اعتبار ملی بهره‌برداری می‌شود.

وی با تاکید براین پروژه لاینینگ در سال گذشته آغاز و امسال به اتمام رسید، اظهار داشت: با افتتاح آن 172 خانواده روستایی از آن بهره‌مند می‌شوند.

امینی با اعلام اینکه برای اجرای پروژه‌های فوق مبلغ یک میلیارد و 326 میلیون سهم دولت از محل اعتبار ملی، استانی، صندوق توسعه و تملک دارایی هزینه شده، خاطرنشان کرد: مبلغ 240 میلیون ریال هم آورده شخصی (سهم متقاضی) تأمین اعتبار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز