خبرگزاری کار ایران

نماینده میانه در دفاع از دولت؛

نمره احمدی‌نژاد از مخالفانش بیشتر است

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۰۲

شهادت می‌­دهم وزیر آموزش و پرورش یکی از وزرای ارزشی و حزب‌الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و همیشه در خط ولایت و ارزش‌ها بوده و خواهد بود.

ایلنا- میانه: نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: روسای قوه قضائیه و قوه مقننه بهتر است در حیطه کاری خویش اظهار نظر کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا سید بهلول حسینی که در همایش فرهنگیان شهرستان میانه با وزیر آموزش و پرورش سخن می‌گفت، ضمن انتقاد از منتقدان رییس جمهوری گفت: به نظر بنده شخصی که بعد از مقام معظم رهبری جایگاه دوم را در کشور دارا است نباید مورد هجمه این و آن قرار گیرد.

وی افزود: نمره فضایل آقای احمدی‌نژاد حتماً از نمره مخالفانش بیشتر است و او فردی دلسوز و عدالت طلب است.

حسینی همچنین با تأکید بر حفظ جایگاه معلمی، به درخواست فرهنگیان اشاره کرد و گفت: زمانی که مجموعه آموزش و پرورش وزیر خود را آموزشی و پرورشی می‌دانند این موضوع مهمی است و چون شأن معلمی بزرگ است انتظار داریم این شأن حتماً حفظ شود.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: من شهادت می‌­دهم وزیر آموزش و پرورش یکی از وزرای ارزشی و حزب‌الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و همیشه در خط ولایت و ارزش‌ها بوده و خواهد بود.

حسینی با اشاره به بمباران مدارس میانه در دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: علیرغم اینکه دشمن تهدید کرده بود مناطق مسکونی شهر‌ها را بمباران خواهد کرد دانش آموزان مظلوم مدارس زینبیه و ثارالله با آگاهی از تهدیدهای دشمن و به جهت اینکه تهدید‌های دشمن را خنثی نمایند در سر کلاس‌ها حاضر شده و مظلومانه در بمباران ددمنشانه رژیم صدام به فیض شهادت نائل آمدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز