خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل سپاه پاسداران:

شعاع نفوذ عملیاتی سپاه تا آن سوی دریاهای آزاد است

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۹۹

این اقتدار و اطمینان همواره با تقویت معنویت در پاسداران تضمین شده است/سپاه رکن تامین امنیت حرکت انرژی در خلیج‌فارس است.

 سرلشکر محمد‌علی جعفری با تبیین جایگاه و نقش سپاه در خلیج فارس گفت: سپاه رکن تامین امنیت حرکت انرژی در خلیج‌فارس است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کل سپاه، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از آمادگی‌های رزمی و معنوی یگان‌های موشکی و شناوری نیروی دریایی سپاه در تنگه هرمز، با تاکید بر ارزش و اهمیت ژئوپلتیک خلیج فارس در سیاست، انرژی و اقتصاد جهانی و ظرفیت‌سازی‌های دفاعی سپاه در این منطقه اظهارداشت: این ظرفیت عظیم دفاعی در راستای تامین امنیت ملی و راهبردهای دفاعی نظام توانسته است شعاع نفوذ عملیاتی خود را تا آن سوی دریاهای آزاد بگستراند.

سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه نیروی دریایی سپاه قائمه دفاعی کشور در خلیج فارس و تنگه هرمز است، افزود: سپاه با قدرت دریایی خود به عنوان تنظیم کننده اهرم قدرت در منطقه خلیج فارس، وظایف خود را در عرصه پاسداری از انقلاب اسلامی دنبال می‌کند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سازه‌های دفاعی ما در دریا اطمینان بخش و بازدارنده است، گفت: این اقتدار و اطمینان همواره با تقویت معنویت در پاسداران تضمین شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز