خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر مازندران خبرداد:

افزایش 18درصدی افتتاح پروژه‌های عمرانی مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۹۸

همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ویژه برنامه های متنوع و پرجاذبه فرهنگی و هنری در سراسر مازندران به اجرا در می آید.

ایلنا- ساری:رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی مازندران از بهره برداری 798 پروژه عمرانی، خدماتی و زیربنایی همزمان با برگزاری جشن های سالگرد پیروزی انقلاب در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، هادی ابراهیمی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به آمادگی مازندران برای برگزاری با شکوه آیین های ویژه گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر سرمایه گذاری 4 هزار و 85 میلیارد و 108 میلیون ریالی دولت در پروژه های مختلف عمرانی، خدماتی، زیربنایی و اشتغال زایی در مازندران به بهره برداری خواهد رسید.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران افزود: همچنین به همین مناسبت عملیات اجرایی 15 پروژه اقتصادی، تولیدی و عمرانی با اعتبار اولیه 2 هزار و 542 میلیارد و 100 میلیون ریال در مازندران آغاز خواهد شد.
وی در ادامه از به بهره برداری رسیدن 69 پروژه تولیدی اشتغالزا در مازندران در طول دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و یادآور شد: با افتتاح این پروژه ها که 325 میلیارد و 341 میلیون ریال هزینه دربرداشت، برای 580 نیروی بیکار و جویای کار استان فرصت شغلی فراهم می آید.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به پیشتازی شرکت مخابرات استان با 245 پروژه در بین دستگاه های اجرایی بهره بردار پروژه های دهه فجر، یادآور شد: همچنین 1 هزار و 350 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و 11 هزار و 700 واحد روستایی بهره مند از تسهیلات کم بهره در مازندران به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: تعداد پروژه های عمرانی افتتاحی مازندران در دهه فجر امسال نسبت به سال گذشته 18 درصد افزایش دارد.

ابراهیمی در مورد مشخصات کلی پروژه های آماده افتتاح مازندران در دهه فجر امسال، گفت: بمناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی 83 پروژه شرکت توزیع برق، 32 پروژه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، 20 پروژه صندوق مهر امام رضا (ع)، 4 پروژه بانک صنعت و معدن، 5 پروژه سازمان صنعت، معدن و تجارت، 25 پروژه شهرک های صنعتی، 23 پروژه آبفای روستایی و شهری، 10 پروژه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، 8 پروژه بنیاد شهید و امور ایثارگران، 11 پروژه ورزش و جوانان، 16پروژه بسیج سازندگی، 34 پروژه بنیاد مسکن، 2 پروژه راه آهن شمال، 5 پروژه دانشگاه علوم پزشکی بابل و 3 پروژه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، 3 پروژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، 1 پروژه دانشگاه مازندران، 2 پروژه پزشکی قانونی، 2 پروژه صدا و سیمای استان، 2 پروژه پست بانک، 1 پروژه بهزیستی، 7 پروژه شرکت گاز، 8 پروژه آب منطقه ای، 245 پروژه مخابرات، 85 پروژه جهاد کشاورزی، 10 پروژه شیلاتی، 32 پروژه نوسازی و تجهیز مدارس، 14 پروژه راه و شهرسازی، 34 پروژه کمیته امداد، 29 پروژه شهرداری ها و 42 پروژه دهیاری های استان به مرحله بهره برداری خواهد رسید.
وی تصریح کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ویژه برنامه های متنوع و پرجاذبه فرهنگی و هنری در سراسر مازندران به اجرا در می آید.

معاون استاندار مازندران خدمت رسانی به مردم را مهمترین اولویت و دغدغه مسوولان در نظام اسلامی دانست و افزود: در طول برگزاری جشن های گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی خدمات و دستاوردهای چشمگیر انقلاب و نظام در بخش های گوناگون سیاسی، فرهنگی و اقتصادی از سوی مسوولان تبیین خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز