خبرگزاری کار ایران

چهارسوق خاطره در شبکه آموزش

کد خبر : ۴۰۳۹۳

با فرا رسیدن ایام دهه فجر؛ سریال «چهارسوق خاطره» خسرو معصومی از شبکه آموزش پخش می‌شود.

ایلنا: به مناسبت ایام دهه فجر سریال «چهارسوق خاطره» با موضوع انقلاب به کارگردانی خسرو معصومی از هفته آینده از شبکه آموزش پخش می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، سریال «چهار‌سوق خاطره» به کارگردانی خسرو معصومی و تهیه‌کنندگی فرزاد کاشف با داستانی که بخشی از آن به انقلاب اسلامی مربوط می‌شود، از هفته آینده از شبکه آموزش پخش می‌شود.
داستان این سریال قصه دو نو‌جوان است که در دهه ۴۰ در مدرسه‌ای درس می‌خواندند، که ناظم آن مدرسه از عناصر ساواک بود و این امر باعث روی دادن حوادثی در این سریال می‌شود. این داستان‌ها مبتنی بر واقعیت است و سرگذشت قاسم و مهران را تا سنین بزرگسالی روایت می‌کند. هر قسمت، ضمن حفظ استقلال به روایت کلی داستان پیوند می‌خورد.
حسین محجوب، جمشید جهانزاده، جمال اجلالی، سیامک اطلسی، ناصر آقایی، باقر صحرارودی، کامران فیوضات، محمد ابهری، مریم بوبانی، محمد پورصمیمی، می‌رصلاح حسینی، اکبر معززی، نقی سیف‌جمالی، روح‌الله مفیدی، صدرالدین حجازی، صالح میرزاآقایی، آفرین عبیسی، مریم رستمی، لیلا حمیدی، آناهیتا احمدپور، محمد شادانی و بهراد رحمانی در این سریال هنرنمایی کرده‌اند.

از دیگر عوامل مجموعه می‌توان به تهیه‌کننده: فرزاد کاشف، تصویربردار: منصور آذرگل، صدابردار: احمد صالحی، طراح صحنه و لباس: هومن معصومی، مدیر تولید: خلیل پرداختی، مدیر تدارکات: محمدرضا ندیمی، برنامه‌ریز: علی معصومی و دستیار اول کارگردان: حمیدرضا قطبی و علیرضا خداداد نیز به عنوان مشاورکارگردان اشاره کرد.
سریال «چهارسوق خاطره» در ۱۳قسمت ۵۰دقیقه‌ای از شنبه ۷بهمن هر روز ساعت ۱۰: ۵۰ و تکرار آن ساعت ۲۰ از شبکه آموزش پخش می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز