خبرگزاری کار ایران

کاشانی‌ها در دهه فجر «انقلاب» را دیوارنویسی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۹۰

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری كاشان، از دیوارنویسی انقلابی به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

ایلنا - كاشان: مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری كاشان، از دیوار نویسی انقلابی به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

« مهدی نادعلی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در كاشان، با اعلام این مطلب اظهار داشت: در ایام الله دهه مبارک فجر بر روی دیوار چوبی چهارراه آیت الله کاشانی پیام‌های انقلاب دیوار نویسی می شود.

وی، برپائی نمایشگاه عکس شوق حضور، نقاشی با موضوع آزاد، آثارهنری هنرجویان فرهنگسرای مهر، همایش مهارت فرزندپروری، فرهنگ‌سازی نماز جمعه و اجرای نمایش کمدی اجتماعی" اشتباه " را از جمله ویژه برنامه های  دهه فجر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برشمرد.

به گفته وی، توزیع بسته فرهنگی دهه مبارک فجر  مشتمل بر پرچم ملی و پوستر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تبلیغات محیطی ویژه دهه فجر و برپائی نمایشگاه روزشمار انقلاب در سازمان رفاهی تفریحی شهرداری از دیگر برنامه‌های روزهای انقلاب است.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، برگزاری مسابقات کیسه‌تنی، طناب کشی و مسابقات آمادگی جسمانی ویژه بانوان، همایش پیاده‌روی خانوادگی، اسکیت‌سواری و دوچرخه‌سواری پدر و پسر را از برنامه های ورزشی  دهه فجر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان ذکر کرد.

نادعلی گفت: برنامه های ورزشی دهه فجر از 11 تا 22 بهمن ماه در میدان جهاد،15 خرداد، پارک آیت‌الله مدنی و سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با همکاری هیئت‌هاى ورزش های همگانی، اسکیت و دوچرخه سواری برگزار خواهد شد.

وی، هدف از برگزاری این ویژه برنامه ها را در دهه مبارک فجر یادآوری لحظاتی شاد و با نشاط در راستای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یاد و خاطره پیروزمندانه و حضور مردم در صحنه انقلاب عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز