خبرگزاری کار ایران

آریان‌پور مطرح کرد:

کسب رتبه برتر هسته گزینش استانداری لرستان در سطح کشور

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۸۵۵

مدیر هسته گزینش استانداری‌لرستان گفت: هسته گزینش استانداری لرستان رتبه خیلی خوب که رتبه برتر کشوری است را کسب کرد.

محمد آریان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد با اعلام این مطلب افزود: این بازرسی و ارزشیابی توسط هیات‌مرکزی گزینش وزارت کشور و بصورت سالیانه(دوره یک‌ساله) صورت میگیرد.

وی اظهار داشت:  هسته گزینش استانداری لرستان با کسب 91/3 امتیاز از 100 امتیاز رتبه خیلی خوب را کسب کرده است.

مدیرکل هسته گزینش استانداری‌لرستان با بیان اینکه استانداری لرستان بیش از ۵ هزار نیرو در ۲۵ شهرداری و هزار و ۲۵۰ دهیاری و فرمانداری دارد، اظهار داشت: این هسته گزینش در گزینش نیروهای دهیاری‌ها، شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها اقدام به گزینش نیروهای در حال جذب کرده است.

آریان‌پور افزود: هسته گزینش استانداری طی دو سال گذشته با محوریت قرار دادن قوانین و ضوابط و با توجه به رسالت حقیقی گزینش در کشور توام با صداقت و شفافیت و تکریم ارباب رجوع  در عین قاطعیت و به دور از تنگ‌نظری و سهل‌انگاری تلاش کرده گزینش‌های دقیقی را انجام دهد.

مدیرکل هسته گزینش استانداری لرستان به کمبود نیرو در این هسته اشاره کرد و گفت: توجه به تقویت چارت نیروی انسانی و جبران کمبود نیرو در این هسته امری لازم است. 

وی تصریح کرد: هسته گزینش استانداری طی دو سال گذشته با محوریت قرار دادن قوانین و مقررات صداقت و شفافیت و تکریم ارباب رجوع به دور از تنگ نظری و سهل انگاری تلاش کرده گزینش های دقیقی را انجام دهد.

آریان پور تاکید کرد: استانداری لرستان بیش از ۵ هزار نیرو در ۲۵ شهرداری، و هزار و ۲۵۰ دهیاری و فرمانداری دارد.

 شایان ذکر است، این دوره برای سومین سال متوالی است که این هسته در ارزشیابی رتبه خیلی خوب و عالی را کسب می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز