خبرگزاری کار ایران

در نخستین روز از هفته دولت

افتتاح 4 پروژه عمرانی در شهرستان بهشهر

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۷۵۶

در نخستین روز از هفته دولت پروژه های تجهیز و یکپارچه سازی اراضی شالیزاری روستای شهیدآباد و آسفالت این روستا، جاده کندرو بلوار امام رضا رستمکلا، ساماندهی گلزار شهدای روستای گرجی محله افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در نخستین روز از هفته دولت پروژه های تجهیز و یکپارچه سازی اراضی شالیزاری روستای شهیدآباد و آسفالت این روستا، جاده کندرو بلوار امام رضا رستمکلا، ساماندهی گلزار شهدای روستای گرجی محله افتتاح شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر در حاشیه افتتاح پروژه تجهیز و یکپارچه سازی اراضی شالیزاری اظهار کرد: این پروژه به مساحت 150 هکتار است  که 70 نفر از مزایای این پروژه بهره مند می شوند.

خلیل حقیقی با بیان اینکه این پروژه در مصرف آب 34 درصد کاهش دارد افزود: صرفه جویی در مصرف آب، امکان کشت دوم، کاهش هزینه تولید، افزایش عملکرد در واحد سطح ، افزایش بهره وری از مزایای پروژه تجهیز و یکپارچه سازی اراضی شالیزاری است.

وی ادامه داد: در صورت تأمین اعتبارات لازم ، حدود 500 هکتار از اراضی کشاورزی در 4 روستا در سال جاری تجهیز و یکپارچه سازی خواهد شد.

گفتنی است آسفالت روستای شهیدآباد به مساحت 4 هزار 460 مترمربع  با اعتبار 592 میلیون تومان ، کل هزینه جاده کندرو بلوار امام رضا رستمکلا 20 میلیارد ریال و برای ساماندهی گلزار شهدای روستای گرجی محله بیش از صد میلیون تومان هزینه شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز