خبرگزاری کار ایران

اولین کنسرت گروه «سه نقطه»

اولین کنسرت گروه راک «سه نقطه» بعد از انتشار آلبوم «جایی برای همیشه» دوشنبه ۲۹ شهریور ماه ساعت ۲۱ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ گروه راک «سه نقطه» که تیرماه امسال آلبوم موسیقی «جایی برای همیشه» را منتشر کرد، دوشنبه ۲۹ شهریور ماه در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌رود.

 در این کنسرت آرش رستمی خواننده و نوازنده گیتار آکوستیک به همراه کیان شمس نوازنده گیتار الکتریک، عطا تاسه نوازنده گیتار بیس، روزبه اسماعیلی درامز و سروش  اعتصامی گیتار الکتریک  قطعاتی از آلبوم جدید خود را برای مخاطبان اجرا خواهند کرد.

آلبوم «جایی برای همیشه» اولین آلبوم گروه آلترنیتیو راک «سه نقطه» است. آلترنیتیو در کلمه به معنای «جایگزین» است و آلترنیتیو راک، شاخه‌ای از راک است که در دهه ٨٠ میلادی  با تأثیر از punk rock شکل گرفت و در دهه ٩٠ کاملاً شناخته شد و جایگزین راک کلاسیکی شد که آن دوران در جامعه جریان داشت. این سبک که از موسیقیِ مستقل (indie music) بیرون آمده توسط گروه هایی شکل گرفت که نمی‌خواستند با label های معروف قرارداد ببندند و می‌خواستند تغییری در موزیکِ راک ایجاد کنند که استفاده از صداهای hardcore  و گاهی استفاده از سازهای مختلف از جمله سازهای بادی از جمله آن تغییرات هستند.

این آلبوم شامل ۱۰ قطعه موسیقی با عناوینی چون تو، دیوار، صورت‌های سرد، دور شو، جایی برای همیشه، همسایه من، جاذبه، پژواک، دوباره است.

کد خبر : ۴۰۳۷۲۰