خبرگزاری کار ایران

شاهرخی مطرح کرد:

برگزاری هفته‌فرهنگی اقتصادی لرستان در تاریخ این استان بی‌سابقه و بی‌نظیر است

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: همایش هفته فرهنگی اقتصادی لرستان یک رویداد بی بدیل و بی‌همتا بود و برگزاری این چنین رویدادی تا کنون در تاریخ این استان رقم نخورده است.

سید سعید شاهرخی عصر روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، این همایش را از مهم‌ترین و با ارزش‌ترین همایش‌های لرستان دانست و افزود: استقبال مردم از هفته فرهنگی اقتصادی لرستان در تهران بی‌سابقه و بی‌نظیر بوده و به بهترین و اثرگذارترین شکل ممکن در تهران رقم خورد.

وی با بیان اینکه رویداد فرهنگی اقتصادی استان توانست رضایت‌مندی قابل‌توجهی را  در بین مخاطبان و عموم مردم به دست آورد، اظهار داشت: هفته فرهنگی اقتصادی استان  فرصتی بود که ظرفیت‌ها، سرمایه‌ها و پتانسیل‌های لرستان  به خوبی ارائه شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به اینکه برنامه‌های این هفته در چهار بخش فرهنگی، هنری، اقتصادی و برگزاری برنامه‌های ویژه برگزار شده، افزود: غرفه‌های ۸۰ گانه دولتی و خصوصی در این هفته فرهنگی اقتصادی ظرفیت‌های خود را به خوبی ارائه دادند.

شاهرخی به استقبال بی سابقه عموم مردم از هفته فرهنگی اقتصادی لرستان اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری هفته فرهنگی در تهران با کمترین هزینه ممکن صورت گرفته و میزان مبلغ هزینه شده لرستان برای این هفته فرهنگی شاید یک دهم مبلغی باشد که استان کرمان در تهران هزینه کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در ادامه سخنان خود به در پیش بودن هفته دولت اشاره کرد و گفت: از این هفته به عنوان یک فرصت برای بیان عملکرد دولت تدبیر و امید باید به نحو احسن استفاده شود.

وی با بیان اینکه درصد قابل توجهی از وعده‌های استاندار لرستان در استان محقق شده، افزود: طی این مدت توجه ما به رفع بیکاری در استان بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بیان داشت: سیاست‌های ۱۵ گانه‌ای که در شورای اطلاع‌رسانی تدوین شده به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده که این سیاست‌ها باید فعالیت‌ها و سیاست‌های دولت را بیان کند.

شاهرخی به حضور پر رنگ اصحاب رسانه، صداو سیما و مدیران فضای مجازی برای نشر اخبار هفته فرهنگی استان اشاره کرد و گفت: خبرنگاران با کمترین رفاهیات بیشترین تلاش و بیشترین حجم خبری را در طول این مدت داشتند.

کد خبر : ۴۰۳۴۴۴