خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار مازندران

اسلام خواهی و پاکدستی اساسی ترین رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۴۴۲

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت : برجام ، عزت بین المللی را به جمهوری اسلامی ایران برگرداند و قبل از دولت تدبیر و امید عزت کشورمان زیرسئوال رفته بود.

به گزارش ایلنا، علیرضا یونسی در آئین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای سه ساله دولت تدبیر و امید در مصلی جمعه بابل افزود : آن چیزی که شهیدان رجایی و باهنر را بعد از 35 سال ماندگار کرده است ، پاکدستی ، عدم دلبستگی به دنیا ، ساده زیستی ، ایمان و عشق به نظام و انقلاب بوده است .

وی ادامه داد : امروز هم رفتار این شهدای گرانقدر می تواند برای ما یک مبنا باشد که با به کارگیری این الگوها به گونه ای زندگی کنیم که آیندگان به نیکی از ما یاد کنند.

یونسی اظهار داشت : بسیاری از جامعه شناسان بزرگ دنیا در حال بررسی علت ماندگاری انقلاب اسلامی هستند و به این باور رسیده اند که انقلاب اسلامی ایران یگانه انقلابی در منطقه و جهان است که از مسیر خود خارج نشده است و همچنان پایبند به آرمان های خود است .

وی افزود : اسلام خواهی و پاکدستی اساسی ترین رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است و امیدواریم با حفظ این اصول ، انقلاب ما همچنان پرقدرت به مسیر خود ادامه دهد.

معاون سیاسی استاندار مازندران بیان داشت : مردم در شرایطی خرداد 92 به دکتر روحانی رای داده بودند که کشور در وضعیت مناسبی قرار نداشت و سایه شوم جنگ برسر این ملت سنگینی می کرد و از لحاظ اقتصادی بسیار در تنگنا قرار داشتیم و فروش نفت کشور به پائین ترین حد خود رسیده بود و حتی پول حاصل از فروش نفت را نمی توانستیم دریافت کنیم.

وی افزود : خوشبختانه مرم با یک انتخاب درست توانسته اند زمینه اقدامات مثبت را در سه سال اخیر فراهم کنند به گونه ای که ایران امروز نگارستانی از امنیت است و با توجه به آشوب زیاد در منطقه به لطف خدا ملت بزرگ ایران در آرامشی کامل زندگی می کند.

یونسی گفت : دولت پاره تن این حکومت همانند سایر سازمان های دیگر است و اگر هر یک از این پیکرها دچار ضربه و تخریب شود، نظام دچار ضربه خواهد شد.

وی افزود : در هفته دولت امسال بیش از 700 طرح با اعتبار 622 میلیارد تومان در شهرهای مختلف استان مازندران به بهره برداری خواهد رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز