خبرگزاری کار ایران

تسهیلات یارانه‌ای به چهار طرح تولیدی در کردستان اعطا شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۱۱

این چهار طرح تایید شده شامل قطعات بتنی کورش حق شناس، نساجی علی خلیلی، تابلو برق عبدالرحیم ایزد پناه از سقز و فوم ایرج خانلری از بیجار است.

ایلنا- سنندج: معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی کردستان از اعطای یارانه به چهار طرح تولیدی در شهرک های صنعتی استان خبر داد و گفت: این تسهیلات از طریق منابع شرکت نزد بانک صنعت و معدن تامین شده است.

به گزارش ایلنا،شاهو حاجبی در جلسه کمیته فنی و ارزیابی تسهیلات واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی کردستان گفت: این چهار طرح تایید شده شامل قطعات بتنی کورش حق شناس، نساجی علی خلیلی، تابلو برق عبدالرحیم ایزد پناه از سقز و فوم ایرج خانلری از بیجار است.

وی در ادامه از معرفی واحدهای صنعتی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های مهر اقتصاد و توسعه تعاون این استان خبر داد.
حاجبی نقش حمایتی بانک ها به خصوص بانک‌ های فعال را در عرصه اقتصادی و تولیدی بسیار مهم و تاثیرگذار ارزیابی کرد و افزود: بانک‌ ها با تامین منابع مالی و روان‌ سازی فرآیند اعطای تسهیلات، برای واحدهای صنعتی می ‌توانند پشتوانه مناسبی برای تولید و سرمایه‌ گذاری باشند.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی کردستان، هدف از اختصاص این تسهیلات را حل مشکلات واحدهای صنعتی بیان کرد و یادآور شد: امیدواریم واحدهای صنعتی بتوانند از فرصت بوجود آمده بهره برداری کرده و با استفاده از این تسهیلات در زمینه اشتغال زایی و توسعه استان گام های موثری بردارند.
شرکت شهرک ‌های صنعتی کردستان به ‌منظور حمایت از صنایع کوچک و متوسط مستقر در شهرک‌ ها و نواحی صنعتی استان،هر 15 روز یک بار جلسه ای با حضور اعضاء ثابت کمیته برگزار می کند.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز