خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد؛

شتاب در سرعت پرداخت تسهیلات کشاورزی در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۹۸

استاندار زنجان با تاکید بر سرعت بخشیدن به اعطای تسهیلات طرح های توسعه کشاورزی گفت: کلیه سهمیه مرحله اول این طرح ها در استان اختصاص یافته است.

زنجان ـ ایلنا: استاندار زنجان گفت:‌ در حال حاضر 100 میلیارد تومان اعتبار در اختیار بانک کشاورزی قرار دارد که ظرف یک هفته آتی نسبت به اختصاص آن به طرح های کشاورزی اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی نژاد استاندار زنجان شب گذشته(3 بهمن) در جلسه توسعه طرح های کشاورزی با اشاره به سرعت بخشیدن به اعطای تسهیلات طرح های توسعه کشاورزی گفت: کلیه سهمیه دور اول این اعتبارات تخصیص یافته است و تا اقدام نهایی جهت جذب اعتبارات مرحله دوم هیچ پرونده ای پذیرفته نخواهد شد.

مقام عالی استان با اشاره به درخواست 50 میلیارد تومانی استان برای مرحله دوم اجرای این طرح در زنجان افزود: انتظار داریم بانک سپه نیز همچون بانک کشاورزی نسبت به اختصاص 61 میلیارد تومان تسهیلات طرح های کشاورزی اقدام کند.

به گفته استاندار زنجان دریافت صورت حساب مالی از افراد حقیقی طرح های توسعه کشاورزی منتفی است.

رئوفی نژاد با بیان اینکه سهم 121 میلیارد تومانی استان جذب شده است، ادامه داد: در حال حاضر 100 میلیارد تومان اعتبار در اختیار بانک کشاورزی قرار دارد که ظرف یک هفته آتی نسبت به اختصاص آن به طرح های کشاورزی اقدام کند.

در ادامه این جلسه مدیر جهاد کشاورزی استان زنجان به مصوبات جلسات قبل مبنی بر تعیین متقاضی طرح های توسعه باغات در اراضی شیب دار برابر تفاهم نامه بانک زمین اشاره کرد و افزود: از امروز پذیرش هرگونه پرونده در بانک کشاورزی ممنوع می باشد.

به گفته نهاوندی پور کل اعتبار بانک کشاوری 121 میلیارد تومان می باشد که پرونده های پذیرفته شده 100 میلیارد تومان و مانده اعتبار 21 میلیارد تومان اعلام شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 326 میلیارد ریال اعتبار در اختیار بانک سپه قرار دارد که 377 میلیارد ریال پرونده معرفی شده و تاکنون مبلغی تخصیص نیافته است.

طبق گزارش ارائه شده تا اول بهمن امسال 5120 پرونده به بانک معرفی شده است که از این تعداد 3474 پرونده پذیرفته شده، 2490 پرونده مصوب، 2138 پرونده عقد قرارداد و 1647 پرونده عودتی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز