خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر بندر عباس خبر داد:

افزایش نشستهای خانه کارگر با فرمانداران هرمزگان در ایام دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۹۱

بررسی مشکلات صنفی کارگران و کارگاه‌های تولیدی این شهرستان همانند کارخانه سیمان، کچ، کارگاه‌های لنج سازی، دریانوردی و سایر صنوف از موارد قابل پی گیری در این نشست بوده است.

دبیر خانه کارگر بندر عباس ازسلسله نشست‌های خانه کارگر با فرمانداران استان هرمزگان در ایام دهه فجر خبر داد.

محمد دریانوس با اشاره به اهداف این نشست‌ها به گفت: برسی مشکلات حوزه کار و رفع موانع تولید از اعم موضوعات قابل بحث و برسی در این نشت‌ها است که طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، در ایام دهه فجر اجرایی می‌شود.

این فعال كارگری با اشاره به نشست اخیر خود با فرماندار بندر خمیر گفت: بررسی مشکلات صنفی کارگران و کارگاه‌های تولیدی این شهرستان همانند کارخانه سیمان، کچ، کارگاه‌های لنج سازی، دریانوردی و سایر صنوف از موارد قابل پی گیری در این نشست بوده است.

او اضافه کرد: همچنین با توافقی که با فرماندار این شهرستان داشته‌ایم مقرر شده به زودی با کارفرمایان و کارگران واحد‌های دچار مشکل از نزدیک دیدارهایی صورت بگیرد تا از نزدیک پی گیر مشکلاتشان باشیم.

او با بیان اینکه ادامه نشستهای خانه کارگر در ایام دهه فجر افزون‌تر خواهد شد تصریح کرد: نتایج بررسی این سلسله نشست‌ها درکمسیونهای کارگری مجلس وهمچنین  سایر نهاد‌های مرتبط عنوان و پی گیری می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز