خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت صورت می گیرد؛

افتتاح12 پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۸۸۷

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از افتتاح و بهره‌برداری 12 پروژه عمرانی، هم‌زمان با هفته دولت در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

به گزارش  ایلنا از ساری ، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی گفت: پروژه‌هایی که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند در بخش زیرساخت شهرک‌های صنعتی هستند که نقش مهمی در فرآیند رونق تولید و توسعه اقتصادی منطقه ایفا خواهند نمود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به احداث تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌های صنعتی اظهار داشت: تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی جویبار بااعتبار 21000 میلیون ریال به اتمام رسیده که 12400 میلیون ریال از محل منابع ملی و 6600 میلیون ریال از محل منابع داخلی و 1000 میلیون ریال نیز از محل منابع استانی تأمین‌شده است.

موسوی افزود: پنج پروژه گازرسانی در شهرک‌های صنعتی مرزن‌آباد چالوس، درونکلا بابل، نکا، بهشهر و پل سفید سوادکوه با هزینه بالغ‌بر 18500 میلیون ریال انجام‌شده که 6750 میلیون ریال از محل منابع استانی و 11750 میلیون ریال نیز از محل منابع داخلی شرکت هزینه شده است.

وی تصریح کرد: به‌منظور برطرف نمودن مشکل مخابراتی شهرک‌های صنعتی نیز عملیات اجرای فیبر نوری در شهرک‌های صنعتی استان در دست اجرا است که هم‌زمان با هفته دولت 2 پروژه در شهرک‌های صنعتی بهشهر و رستم کلا قائم‌شهر با هزینه بالغ‌بر 3230 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خاطرنشان کرد: پروژه ساختمان آتش‌نشانی و ماشین اطفاء حریق در شهرک صنعتی بابکان و ساختمان اداری دفتر شهرک صنعتی شهدای محمودآباد نیز با هزینه بالغ‌بر 4850 میلیون ریال ساخته و تکمیل‌شده است.

موسوی ادامه داد: شبکه فاضلاب شهرک صنعتی بابلسر به طول 6/2 کیلومتر اجرا شد که برای اجرای این پروژه مبلغ 8000 میلیون ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به رسالت شرکت شهرک‌های صنعتی در اجرای زیرساخت مناسب برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی یادآور شد: پروژه‌های عمرانی با توجه به محدودیت منابع در حال اجرا است که برای بهره‌برداری از 12 پروژه در هفته دولت، مبلغ 56700 میلیون ریال هزینه شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز