خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از تعطیلی تهران به دلیل آلودگی هوا:

تعطیلی‌های پیاپی فرصت تولید را از تولیدکنندگان می‌گیرد

کد خبر : ۴۰۲۷۳

تعطیلی‌های پیاپی به منظور جلوگیری از گسترش آلودگی هوا از حیث اقتصادی مشکلات بسیاری به بار می‌آورد و ضربات طاقت‌فرسایی به اقتصاد کشور می‌زند.

ایلنا: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تولید خودرو با استاندارد یورو ۴ نیازمند تامین بنزین با همین استاندارد است، گفت: خودروسازان در کشور باید در راستای تولید خودروهای دارای استاندارد یورو ۴ تلاش خود را دو چندان کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، روح‌ا... عباس‌پور افزود: معضل آلودگی هوا مساله نگران کننده‌ای است که در حال حاضر به صورت جدی تهران و سایر کلان شهرهای کشور مانند اصفهان را مورد تهدید قرار داده است.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اظهار کرد: تعطیلی‌های پیاپی به منظور جلوگیری از گسترش آلودگی هوا از حیث اقتصادی مشکلات بسیاری به بار می‌آورد و ضربات طاقت‌فرسایی به اقتصاد کشور می‌زند.

عباس‌پور با بیان اینکه با وجود این تعطیلی‌ها فرصت تولید از تولیدکنندگان گرفته می‌شود، تصریح کرد: علت عمده آلودگی هوای کلان شهر‌ها تردد بی‌رویه خودروهای تک سرنشین است که مشکلات بسیاری را از حیث ترافیک و آلودگی هوا ایجاد کرده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان خاطرنشان کرد: گسترش و توسعه حمل و نقل عمومی به ویژه راه‌اندازی مترو که از ظرفیت‌های زیادی برای توسعه در تهران برخوردار است، در جلوگیری از ورود خودروهای شخصی به خیابان‌ها بسیار موثر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز