خبرگزاری کار ایران

ساجدی نیا خبر داد:

اراذل و اوباش در شمال شهر چرخانده می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۶۳

اراذل و اوباش را فقط در جنوب شهر نمی چرخانیم و آنها را در محل فعالیت آنها می چرخانیم البته به صورت محله ای نیز عمل کرده و اراذل و اوباش در شمال شهر نیز چرخانده می‌شوند.

ایلنا: رئیس پلیس پایتخت گفت: در عملیات پلیس ۶۰ تکثیرکننده و فروشنده سی دی‌های غیرمجاز شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سردار حسین ساجدی نیا اظهار داشت: در راستای طرح امنیت محله محور و با هماهنگی وزارت ارشاد عملیات مشترکی برای حفاظت و صیانت از آثار فرهنگی در پایتخت اجرا شد که بیش از یک میلیون سی دی غیرمجاز و مستهجن کشف و ضبط شد. بسیاری از این اقلام توسط تکثیرکنندگان غیرمجاز تکثیر شده یا به صورت قاچاق وارد کشور شده بودند.

رئیس پلیس تهران افزود: ۶۰ تکثیرکننده و خرده فروش در این طرح دستگیر شدند و این افراد پس از دستگیری به مراجع قضایی معرفی شدند. عده‌ای از این افراد پس از دستگیری و جمع آوری سی دی‌ها بار دیگر فریب می‌خورند و دست به اقداماتی می‌زنند.

ساجدی نیا در خصوص برخورد با دلالان بازار ارز نیز اظهار داشت: پلیس بر اساس حکم قضایی و در چارچوب ماموریت‌هایش با ارز فروشان متخلف برخورد می‌کند امروز فعالیت ارز فروشان سیار بسیار کاهش یافته است ضمن اینکه پلیس آگاهی با دلالانی که در شب فعالیت می‌کردند، برخورد کرد.

وی تاکید کرد: با دستور مقام قضایی امیدواریم برخورد شایسته‌ای با این افراد انجام شود. ضمن اینکه این طرح همانند گذشته ادامه دارد.

ساجدی نیا ادامه داد: اراذل و اوباش را فقط در جنوب شهر نمی‌چرخانیم و آن‌ها را در محل فعالیت آن‌ها می‌چرخانیم البته به صورت محله‌ای نیز عمل کرده و اراذل و اوباش در شمال شهر نیز چرخانده می‌شوند.

وی گفت: همکاری مردم باعث شده تا اقدامات ما پیشگیرانه باشد. ضمن اینکه پس از عملیات‌های گذشته در خرداد و تیر ماه که بیش از ۵ میلیون سی دی غیرمجاز کشف شد، هم اکنون فعالیت این افراد کاهش یافته است.

وی در پاسخ به سوال مهر که از او پرسیده بود آیا در میان سی دی‌های کشف شده فیلم‌هایی وجود دارد که قبل از اکران کپی شده باشد، گفت: در این طرح فیلمی وجود نداشت که قبل از اکران کپی شده و به صورت غیرمجاز در بازار فروخته شود.

ساجدی نیا گفت: به ماموران راهور مسئولیت دادیم که اگر این سی دی فروشان را در خیابان مشاهده کردند با آن‌ها برخورد کنند. درصدی از کشفیات طرح امروز نیز توسط ماموران راهنمایی و رانندگی بوده است البته ماموریت اصلی آن‌ها کنترل و روانسازی ترافیک است و پس از اجرای ماموریت اصلی می‌توانند به این ماموریت نیز بپردازند.

وی با اشاره به برخورد پلیس اماکن با مراکزی که اقدام به فروش اقلامی با طرح‌های غیرمجاز می‌کنند، افزود: ماموران پلیس اماکن در بررسی‌ها و سرکشی‌های خود با فروشگاه‌هایی که اقدام به فروش اقلام غیرمجاز می‌کنند یا اقلام آن‌ها دارای طرح‌های خلاف شئونات است، برخورد می‌کنند البته بعضی از این برخورد‌ها را رسانه‌ای نکرده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز