خبرگزاری کار ایران

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی به ایلنا خبر داد:

ارائه بیش از ۴ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۶۰

علاوه بر اجرای مرحله سوم توزیع بن‌های خرید کالا، تسهیلاتی را به عنوان عیدانه مددجویان در نظر گرفته‌ایم ولی هنوز میزان اعتبار این تسهیلات مشخص نیست.

ایلنا: معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کل کشور گفت: امسال تسهیلات خدمات توانبخشی بی‌نظیر بوده است به طوری که تا کنون حدود ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان را در این زمینه در نظر گرفته‌ایم و در تلاشیم تا ۲ میلیارد از بودجه سازمان را نیز جهت کمک هزینه خرید وسایل توانبخشی در اختیار مددجویان قرار بدهیم.

یحیی سخنگویی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با آخرین وضعیت مستمری افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: امسال در چندین مرحله افزایش مستمری داشته‌ایم و همچنین در دو مرحله توزیع بن‌های خرید را بین معلولان و سایر مددجویان سازمان انجام داده‌ایم.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کل کشور ادامه داد: اکنون در حال اجرای مرحله سوم توزیع بن‌های خرید کالا در بین مددجویان هستیم و این در حالی است که در دو مرحلهٔ قبلی حدود ۴۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود لذا در این مرحله نیز مبلغی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان را در نظر گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه هدف اصلی مرحله سوم توزیع بن‌های خرید کالای مددجویان، ارتقای سطح توان خریداری این افراد است، اظهار کرد: اعتبار تعیین شده برای هر نفر حدود ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است و این بن‌ها در بین تمام مددجویان توزیع می‌شود.

سخنگویی تصریح کرد: علاوه بر اجرای مرحله سوم توزیع بن‌های خرید کالا، تسهیلاتی را به عنوان عیدانه مددجویان در نظر گرفته‌ایم ولی هنوز میزان اعتبار این تسهیلات مشخص نیست.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در رابطه با ارائه خدمات و اعتبارت به مددجویان جهت خرید وسائل توانبخشی، تصریح کرد: امسال تسهیلات خدمات توانبخشی بی‌نظیر بوده است به طوری که تا کنون حدود ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به همین منظور در نظر گرفته‌ایم و در تلاش هستیم تا ۲ میلیارد از بودجه سازمان را نیز جهت کمک هزینه خرید وسایل توانبخشی در اختیار مددجویان قرار بدهیم.

وی ادامه داد: وضعیت ارائه تسهیلات خدمات توانبخشی امسال به مراتب در سطح بهتری قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز