خبرگزاری کار ایران

زیدان: قهرمانی در لالیگا هدف اول ما برای فصل جدید است/ بازیکن جدید نمی‌خریم

سرمربی کهکشانی‌ها احتمال اضافه شدن بازیکنان جدید به فهرست شاگردانش در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستان امسال را رد کرد.

به گزارش ایلنا، زین‌الدین زیدان تأکید کرد که رئال مادرید تا پایان بازار نقل‌و‌انتقالات تابستان امسال دیگر بازیکن نخواهد خرید مگر اینکه بازیکنی از این تیم فروخته شود. زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا (یکشنبه) تیمش برابر سوسیه‌داد در هفته اول لالیگا اظهار داشت: اگر از بازیکنان ما کسی تیم را ترک نکند، بازیکن جدید دیگری به تیم ما اضافه نخواهد شد. این غیرممکن است. واقعیت این است که من از تیمی که در اختیار دارم راضی‌ام.

زیزو درباره شرایط تیمش برای بازی خارج از خانه برابر سوسیه‌داد نیز اظهار داشت: ما یک اردوی پیش‌فصل خوب داشته‌ایم. تمام بازیکنان برای آغاز کارشان انگیزه دارند. فصل سختی در انتظارمان خواهد بود، اما ما برای جنگیدن جهت رسیدن به اهداف‌مان آماده‌ایم. می‌دانیم که خوب شروع کردن لیگ چقدر اهمیت دارد. رئال سوسیه‌داد حریف سرسختی خواهد بود. باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. همه ما می‌دانیم که سطح توقعات از رئال مادرید بسیار بالاست. من از بازیکنانم راضی‌ام. ما تیم خوبی داریم و حالا همه چیز به بازیکنان بستگی دارد تا توانایی‌های‌شان را نشان دهند.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها تأکید کرد: فصل پرفشار و سنگینی پیش‌روی ما قرار خواهد داشت. قهرمانی در لالیگا مهمترین هدف ماست، چون این تورنمنتی است که در آن باید بسیار ثبات داشته باشید.

زیدان درباره زمان بازگشت کریستیانو رونالدو به میادین هم گفت: من نمی‌توانم زمان مشخصی اعلام کنم. او به زمین فوتبال برگشته است و تمرینات همراه با توپش را آغاز کرده است که این نشانه خوبی است. مهمترین چیز این است که او احساس خوبی نسبت به وضعیتش داشته باشد. او می‌تواند به بازی بعدی ما برسد. خودش برای اینکه هرچه زودتر برگردد، بسیار انگیزه دارد. ما هنوز به اینکه از پرتغال بخواهیم رونالدو را برای دور بعدی بازی‌های ملی دعوت نکند،‌ فکر نکرده‌ایم. بعد از بازی برابر سوسیه‌داد به این موضوع هم فکر خواهیم کرد.

 

کد خبر : ۴۰۲۵۶۵