خبرگزاری کار ایران

اعزام ۱۲ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد به سفرهای زیارتی

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۴۸۵

معاون فرهنگی کمیته امداد از اعزام بیش از ۱۲ هزار نفر از مددجویان این نهاد در قالب طرح «شوق زیارت» به مشهد مقدس و عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسین احمدیان با اشاره به اینکه اعزام مددجویان و نیازمندان برای نخستین بار به سفرهای زیارتی با کمک های نقدی و غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار کشورمان و نیز کمیته امداد به کربلای معلی و مشهدالرضا انجام شده است، افزود: استان های کرمان، البرز، هرمزگان، با مساعدت خیران بیشترین اعزام خانواده های نیازمند به اماکن زیارتی را داشته اند.

وی با بیان اینکه ۱۲۴ هزار نفر از نیازمندان نیز برای نخستین بار سال گذشته به سفرهای زیارتی اعزام شده اند، اظهار کرد: سال گذشته کمیته امداد بیش از ۱۳۰ میلیارد و ۲۷۲ میلیون ریال اعتبار برای اردوهای زیارتی هزینه کرده است که با حمایت های خیران و نیکوکاران پیش بینی می کنیم امسال نیازمندان بیشتری به اماکن زیارتی اعزام شوند.

حجت الاسلام حسین احمدیان تاکید کرد: طرح شوق زیارت به منظور مشارکت خیران و نیکوکاران در اعزام خانواده های نیازمند به اماکن زیارتی اجرا می شود که بر این اساس هزینه اعزام زائران به مشهد الرضا (ع) برای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان و عتبات عالیات ۷۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است و این سفرها نیز تحت نظارت سازمان حج و زیارت صورت می گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز