خبرگزاری کار ایران

فرماندار اسلام آبادغرب:

6 تن انواع مواد غذایی فاسد در اسلام آبادغرب معدوم شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۴۸

در 9 ماه اخیر 6 تن انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در شهرستان اسلام آبادغرب معدوم شده و در این راستا 8 مكان عرضه مواد غذایی متخلف و غیر بهداشتی نیز پلمپ شده است.

ایلنا ـ اسلام آبادغرب: فرماندار اسلام آبادغرب در جلسه كارگروه بهداشت این شهرستان گفت: در ایام الله دهه مبازك فجر مركز بهداشت قلعه شیان با اعتبار 400 میلیون ریال و همچنین توسعه اورژانس بیمارستان امام (ره) با اعتبار 2 میلیارد و 200 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اسلام آبادغرب، صدرالله بابلی تاکید کرد: در 9 ماه اخیر 6 تن انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در این شهرستان معدوم شده و در این راستا 8 مكان عرضه مواد غذایی متخلف و غیر بهداشتی نیز پلمپ شده است.

وی افزود: در این شهرستان 58 خانه بهداشت روستایی با 103 نفر بهورز در حال فعالیت و خدمات به 171 روستا می باشند و در سطح شهربیمارستان امام (ره)، 8 مركز بهداشتی درمانی، 5 پایگاه بهداشتی درمانی،62 نفر پزشك شامل متخصص، دندانپزشك و عمومی،22 داروخانه جمعیت حدود 148 هزار نفری این شهرستان را پوشش می دهند.

فرماندار اسلام آباد علت بیشترین مرگ و میر این شهرستان را بیماریهای قلب عروقی،حوادث و سرطانها عنوان كرد.

جمع آوری مرغ زنده در سطح شهر، ساماندهی سرویس های بهداشتی، جمع آوری نخاله های سطح شهر، اتلاف سگهای ولگرد و... از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز