خبرگزاری کار ایران

کیمیا علیزاده بعد از کسب مدال تاریخی‌اش چه گفت؟

کیمیا علیزاده بعد از کسب مدال برنز المپیک که برای کاروان ورزش ایران بسیار ارزشمند بود حرف‌های جالبی را مطرح کرد.

به گزارش ایلنا،‌ کیمیا علیزاده با یک مدال برنز چندین افتخار همزمان به دست آورد. اولین زن مدال‌آور کاروان ایران در تاریخ المپیک و همچنین جوان‌ترین مدال‌آور ایران. او بعد از کسب مدال تاریخی‌اش برای ورزش ایران گفت: «من می‌خواستم پنجمین مدال تاریخ‌سازم را در المپیک بگیرم و می‌خواستم طلا بگیرم ولی متاسفانه نشد. شاید آن زحماتی که من کشیدم رنگش برنزی بود. شرمنده استادم شدم.من بعد از یک ماه و نیم برای اولین بار است که روی پایم پریدم زیرا یک آسیب دیدگی شدیدی داشتم. کادر پزشکی و استادم تلاش زیادی کردند که من به این مسابقه‌ها برسم و خدا را شکر این اتفاق افتاد و توانستم تاریخ‌ساز باشم.»

علیزاده ادامه داد:«خوشحالم برای دختران ایرانی چون راهی باز شد تا بانوان ایران بتوانند در المپیک‌های بعدی مدال‌آور باشند. امیدوارم که شاهد مدال‌های خوشرنگ‌ترین در المپیک‌های بعدی باشیم.»

علیزاده درخصوص عدم راهیابی‌اش به رقابت فینال گفت: «اگر ضربه‌ای که به صورت گومز زده بودم حساب شده بود الان فینال بودم. شرمنده زحماتی که پدر و مادرم و فدراسیون و مربیانم کشیدند شدم.»

هنگامی که خبرنگاران از تکواندوکار ایرانی در مورد حسش پرسیدند گفت:«من این حس را چندین بار تجربه کرده بودم. در مسابقه‌های جهانی، المپیک نوجوانان و جهانی نوجوانان تاریخ‌سازی کردم و این پنجمین‌ بار بود که تاریخ‌ساز می‌شدم. خوشحالم که این اتفاق افتاد و بیشتر از همه برای دختران ایران خوشحال هستم.»

 

کد خبر : ۴۰۲۱۲۸