خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

بخشی از محور مواصلاتی میاندوآب - مهاباد تکمیل می شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: بخشی از محور مواصلاتی میاندوآب- مهاباد تکمیل می شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از میاندوآب، عباس آخوندی در حاشیه سفر به استان آذربایجان غربی در بازدید خود از بخش هایی از محور میاندوآب- میانه-سرچم  و میاندوآب-شاهین دژ وتکاب  درگفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه جاده میاندوآب- میانه ۱۸۰ کیلومتر طول دارد که ۴۲ کیلومتر آن از طرف میاندوآب احداث شده است، گفت: ۹۰ کیلومتر از این مسیر نیز از طرف میانه احداث شده و در حال تردد است.

وزیر راه وشهرسازی با اشاره به اینکه کمتر از ۵۰ کیلومتر از محور میاندوآب- میانه در حال ساخت است، اظهار کرد: عملیات ساخت این محور تسریع می شود و خوشبختانه پیمانکار فعالی هم دارد و امیدوارم با تسریع در این بخش باقیمانده این جاده نیز به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه بر اساس قول و قرار با نمایندگان این پروژه در تهران پیگیری می شود، افزود: بخش اعظمی از مطالبات پیمانکار پرداخت شده و هم اکنون احداث پروژه نیز سرعت خوبی را دارد.

آخوندی به مشکلات محورهای مواصلاتی میاندوآب – شاهین دژ و مهاباد اشاره و تصریح کرد: بخشی از محور میاندوآب- مهاباد زیر بار بوده و باقی این محور نیز تکمیل می شود ولی محور میاندوآب- شاهین دژ باید بررسی بیشتری شده و بصورت تخصصی دراین زمینه تصمیم گیری شود.

به گزارش ایلنا؛ پروژه جاده میاندوآب- سرچم که بنا به روایتی ۲۵ سال قبل و بنا به روایتی دیگر نزدیک به ۴۰ سال پیش  آغاز شده است، بعد از گذشت بیش از ۳۵ سال به اتمام نرسیده است.

کد خبر : ۴۰۲۰۶۷