خبرگزاری کار ایران

پلیس اصفهان زورگیری از 3 زن جوان را ناکام گذاشت

کد خبر : ۴۰۱۸۵

باحضور به موقع یک واحد گشت انتظامی پلیس مرکز استان اصفهان دو سارق که قصد زور گیری باسلاح سرد از سه زن چوان را داشتند حین فرار از دستگیر شدند.

ایلنا - اصفهان: فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: ماموران گشت انتظامی یگان امداد این فرماندهی درراستای پیشگیری از جرایم برخورد قاطعانه با زورگیران وسارقان به عنف حین گشت زنی در سطح خیابان به دو مرد جوان که با سلاح سرد قصد زور گیری سه سرنشین زن یک دستگاه خودروی ال90 را داشتند برخورد کرده وبلافاصله برای دستگیری آنها وارد غمل شدند.

سرهنگ"حسین یاردوستی" در گفتگو با خبرنگار ایلنا افزود: متهمان بامشاهده ماموران اقدام به فرار میکنند که با فرار متهمان عملیانت تعقیب و گریز پلیس آغاز ودر نهایت پس از مدت کوتاهی هردو دستگیر می شوند.

رییس پلیس مرکز استان  بابیان اینکه از متهمان یک تیغه سلاح سرد کشف وضبط شد تصریح کرد: هر دو متهم پس از دستگیری به جرم خود اعتراف وبا شکایت شاکیان، پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

سرهنگ یار دوستی با اشاره به رضایت و شادمانی شهروندان از اقدام به موقع و سریع پلیس در دستگیری متعرضان به حقوق مردم گفت: پلیس با حمایت دستگاه قضایی جدی و قاطعانه با کسانی که با استفاده از سلاح سرد بخواهند نظم و امنیت جامعه را بر هم بزنند برخورد می کند و قطعا اجازه نا امنی را به این افراد نخواهند داد.

   

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز