خبرگزاری کار ایران

افتخاری: اولویت فعلی ما حمایت از منصوریان است

سرپرست باشگاه استقلال می‌گوید به منصوریان اولتیماتومی داده نشده و اولویتش حمایت از اوست.

به گزارش ایلنا، رضا افتخاری سرپرست باشگاه استقلال درباره جلسه امروز (چهارشنبه) هیات مدیره آبی های پایتخت گفت: جلسه خوبی داشتیم و با پیشنهاد آقای پورحیدی قرار شد نصرالله عبدالهی به عنوان سرپرست تیم انتخاب شود. همچنین بهتاش فریبا هم به عنوان مدیرفنی استقلال انتخاب شد. فریبا گزینه پیشنهادی خود منصوریان بود و کاملا با ایشان هماهنگ است. من این کار را در تیم فوتسال هم کردم و زوج صانعی و ناظم الشریعه را امتحان کردم که جواب داد. الان هم این زوج می توانند در استقلال جواب دهند.

وی ادامه داد:‌ در حال حاضر شرایط ما این گونه است و اگر طور دیگری بود تصمیم دیگری می‌گرفتیم . صلاح دیدیم از دو استقلالی که برای این تیم زحمت می‌کشند استفاده کنیم و امروز هم وزیر ورزش به تمرین استقلال می‌رود. فکر می‌کنم شرایط ما بهتر خواهد شد.

افتخاری در پاسخ به سوالی درباره تغییرات کادر فنی استقلال و اینکه گفته می‌شد آبی ها به دنبال جذب اسکوچیچ بوده‌اند، گفت: متاسفانه ما این شرایط را نداریم چرا که باشگاه تعهداتی دارد. مرد باشیم با همین تیم بتوانیم نتایج را حفظ کنیم و تیم بهتری بسازیم. ممکن است در آینده هر اتفاقی بیفتد. اولویت فعلی ما حمایت از منصوریان است و از هواداران می خواهم او را حمایت کنند تا بتوانیم هفته به هفته بهتر شویم.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا برای داربی پایتخت اولتیماتومی به منصوریان داده شده، بیان کرد: اولتیماتوم کلمه خوبی نیست. ما شاهد زحمات او هستیم و منصوریان در نفت و تیم امید نتایج خوبی گرفته، هدف ما کمک به اوست.

 

کد خبر : ۴۰۱۸۱۴