خبرگزاری کار ایران

شهردار کاشان خبر داد:

پارک و خانه " آزادگان" در کاشان افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۶۱۸

شهردار کاشان از افتتاح پارک و خانه جامعه آزادگان سرافراز کاشان در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، سید محمد ناظم رضوی در ویژه برنامه آیینه‌های مقاومت در تالار فیض دانشگاه کاشان اظهار کرد: آنچه که امروز در کشور از آن برخودار هستیم به برکت خون پاک شهدا و رشادت های ایثارگران و آزادگانی است که جانفشانی و حماسه آفرینی کرده‌اند.

وی با تأکید بر استمرار رشادت‌های جوانان انقلابی در کشورهای اسلامی گفت: آنچه امروز در دفاع از حرم آل الله در سوریه و عراق رخ می‌دهد استمرار رشادت های جوانان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس است.

شهردار کاشان با یادآوری پیشینه ولایتمداری مردم کاشان عنوان کرد: جانفشانی مردم این خطه در دفاع از حضرت علی بن امام محمد باقر(ع) در بیش از یک هزار سال پیش در کنار نقش آفرینی امروز منطقه کاشان در تقدیم بیش از 20 شهید مدافع حرم بیانگر روحیه ولایتمداری و شیفتگی به اهل بیت در وجود مردم دراالمومنین کاشان است.

ناظم رضوی از آزادگان به عنوان سند افتخار نظام اسلامی نام برد و موجب تأثیر خون پاک شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس قلمداد کرد.

وی همچنین دو خبر جالب برای جامعه آزادگان منطقه کاشان داشت و از افتتاح پارک و نیز خریداری و ایجاد خانه مربوط به این حماسه سازان عرصه ایثار و مقاومت خبر داد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان نیز در ابتدای این مراسم با اشاره به برنامه های کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت این سازمان ابراز داشت: در نخستین گام در سال جاری شاهد برگزاری آیین آیینه های ایثار با هدف پاسداشت و تجلیل از جانبازان 70 درصد به مناسبت روز میلاد حضرت قمر بنی هاشم(ع) و روز جانباز بودیم و دومین ویژه برنامه با عنوان آیینه های مقاومت به گرامیداشت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و تقدیر از رشادت های این اسوه های استقامت اختصاص یافته است.

مجتبی رضازاده تصریح کرد: این ویژه برنامه  در راستای معرفی و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و یادآوری حماسه آفرینان عرصه استقامت و از خودگذشتگی سال های دفاع مقدس برگزار شده است تجلیل از آنانی که استقلال و ایستادگی عزتمندانه امروز خود را مدیون رشادت های شان هستیم.

وی اجتماع یکپارچه آزادگان کاشان و آران و بیدگل را نمونه وحدت و انسجام رزمندگان این منطقه در دوران  هشت سال دانست و متذکر شد: این گردهمایی صمیمانه و همدلی بی پیرایه ریشه در هم‌نشینی های دوران اسارت دارد که تا امروز این انسجام را در میان آزادگان و یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس حفظ کرده است.

لازم به ذکر است پس از برگزاری جشن "پیک رهایی" آیین ارجداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در سال گذشته، ویژه برنامه «آیینه های مقاومت» دومین برنامه ای محسوب می شود که به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و توسط فرهنگسرای علامه فیض کاشانی و این بار با همکاری موسسه فرهنگی هنری پیام آزادگان اجرا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز