خبرگزاری کار ایران

حسین زادگان در ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان ساری:

عملکرد ها باعث ایجاد فضای امید بخش در جامعه خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۵۷۸

فرماندار شهرستان ساری گفت: مدیران عملکرد دولت تدبیر و امید را برای ایجاد فضای امید در جامعه اطلاع رسانی کنند.

به گزارش ایلنا از ساری، مجید حسین زادگان در ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان ساری افزود : عملکرد دولت ها کارکرد مثبت نظام است و بیان این عملکرد ها باعث ایجاد فضای امید بخش در جامعه خواهد شد و مردم نسبت به آینده امیدوار می شوند.

وی اضافه کرد : دولت تدبیر و امید کارکردهای مثبتی در حوزه سیاست های خارجی و داخلی به خصوص حوزه اقتصادی داشت که این کارکردها اثر خوبی بر جامعه داشته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ساری برجام و ایجاد فضای اعتماد در عرصه بین المللی را از عملکردهای مثبت دولت تدبیر و امید در حوزه سیاست های خارجی دانست و گفت: اثر مثبت برجام بر حوزه های داخلی نیز تاثیر گذار بود و باید در این زمینه نیز اطلاعات درست در اختیار مردم قرار داده شود.

حسین زادگان کاهش نرخ تورم و اجرای طرح رونق تولید را از کارکردهای مثبت اقتصادی دولت دانست و گفت:دولت توانست تورم 40 درصدی را به زیر 10 درصد برساند و این عملکرد دولت به خوبی در جامعه تبیین نشده است.

وی کاهش نرخ بیکاری، رونق تولید را از اولویت برنامه های دولت یازدهم برشمرد و گفت این برنامه ها در شهرستان ساری نیز از سوی مدیران دستگاه های دولتی باید پیگیری شود.

فرماندارشهرستان ساری افزود : در این شهرستان برای افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در کارگروه ستاد تسهیل مشکلات 40 واحد صنعتی مورد بررسی گرفت.

حسین زادگان اضافه کرد : با وجود کارکرد های مثبت دولت یازدهم همچنان مخالفان دولت بر طبل مخالف خوانی خود می کوبند و این مخالف خوانی ها نیز در پیشبرد برنامه دولت تدبیر و امید جایگاهی ندارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران نیز در این نشست با اشاره به شعار اعتدالی دولت یازدهم گفت که تمام فعالیت های ما در هفته دولت با رویکرد اعتدالی برای مردم بیان شود.

حجت الاسلام یوسف یوسف پور افزود : دولت یازدهم کارکرد خوبی در عرصه های مختلف داشت واین عملکرد مثبت دولت که کارکرد نظام نیز تلقی می شود، باید از طریق رسانه ها به مردم اطلاع رسانی شود.

وی به نتیجه رسیدن مذاکرات و برجام را نقطه قوت سیاست های خارجی دولت یازدهم دانست.

وی اضافه کرد : نباید از برجام انتظار کاهش تورم و گرانی را داشت و در این زمینه نیاز به اطلاع رسانی درست به مردم دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز