خبرگزاری کار ایران

تغییر وضعیت ۹ هزار نیروی قراردادی در مراکز درمانی کشور

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۵۴

بر اساس ابلاغیه صادر شده و بر اساس مفاد آن مراکز درمانی و بیمارستان‌ها می‌توانند نیروهای قراردادی را تبدیل وضعیت کنند.

ایلنا: مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت بهداشت از تبدیل وضعیت ۹ هزار نیروی انسانی مراکز درمانی از قراردادی به پیمانی خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین مبارکی با بیان اینکه این ابلاغیه بخش کوچکی از مجوزهاست، اظهار کرد: البته ایثارگران هم می‌توانند بدون سهمیه استخدامی تبدیل وضعیت شوند.

وی ادامه داد: بر اساس ابلاغیه صادر شده و بر اساس مفاد آن مراکز درمانی و بیمارستان‌ها می‌توانند نیروهای قراردادی را تبدیل وضعیت کنند.

مبارکی ادامه داد: همچنین مسائلی در خصوص شرایط پذیرفتن قانون بود که همگی از بین رفت به طور مثال اینکه گفته شده باید برای آنکه قانون شامل حال پرستاری شود باید ۲ شیفت بردارند، درست نیست و عنوان شد برای پذیرش قانون هیچ پیش شرطی وجود ندارد و تنها شرط آن کار نکردن توام در بخش خصوصی است.

مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت بهداشت افزود: مجموعه مباحث در قالب پرسش و پاسخ مطرح شد برخی سئوالات مربوط به منابع انسانی و برخی مربوط به قانون ارتقاء بهره وری بود که با توضیحات ابهامات برطرف شد. همچنین معاونان و مدیران ارشد با قانون آشنا شدند تا تکالیف خود را در قبال قانون ارتقاء بهره وری و پرسنل بشناسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز