خبرگزاری کار ایران

رضا صفایی:

برای پیروزی بر نوین کشاورز هم قسم شده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۵۱

منتظر کوچکترین فرصت هستم تا ولاسکو به من اعتماد کرده و به تیم ملی دعوتم کند.

پشت خط زن تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندر عباس گفت: بازیکنان تیم ما از نظر بندی و جسمانی در شرایط بسیار مطلوبی به سر می‌برند.

به گزارش ایلنا، رضا صفایی تصریح کرد: در طول مسابقات امسال یک مرحله‌ای خاص با نتایج قابل قبولی که مقابل حریفان کسب می‌کردیم، سیر صعودی را در جدول رده بندی آغاز و دنبال کرده بودیم این امر با حمایت تماشاگران بندر عباس باعث شده بود برای هر بازی با انگیزه مضاعف و چندین برابر مقابل حریفان ظاهر شویم.

صفایی یادآور شد: در حال حاضر هم قسم شده‌ایم با انجام تمرینات خوب و حرفه‌ای نتایج قابل توجهی را به دست آوردیم امیدوارم در بازی هفته جاری بتوانیم مقابل حریف خود موفق عمل کنیم.

وی درخصوص وضعیت آمادگی خود گفت: بعد از بازی با تیم میزان خراسان از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدم اما خوشبختانه با انجام برنامه فیزیوتراپی روز به روز بهتر شده و هم اکنون می توانم در تمرینات و بازیها بدون هیچ مشکلی حضور داشته باشم.

صفایی در خصوص سطح کیفی رقابت‌های لیگ برتر والیبال اظهار داشت: به نظرم مسابقات لیگ امسال از نظر کیفی یکی از بی نظیرترین دوره‌ها بوده که نتایج نیز به معنای واقعی غیر قابل پیش‌بینی است. تیم‌ها برای گرفتن حتی یک پوئن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. رسیدن به نتیجه برد در هر دیدار نیاز به زحمت و برنامه ریزی وسیع دارد.

وی گفت: برگزاری مسابقات مرحله پلی‌اف با حضور 4 تیم باعث افزایش انگیزه بازیکنان برای ارتقاء امتیازات تیمی خود شده، در حال حاضر اکثر تیم‌ها با امتیازات برابر(معمولا 29 امتیاز) در جدول رده بندی با یکدیگر هم سطحی هستند این موضوع حساسیت بازی‌ها را تا حد قابل توجهی افزایش داده و بازی‌ها را سخت تر کرده است.

صفایی یادآور شد: در لیگ برتر امسال والیبالیست‌های قدرتمند و مدعی در تمامی تیم‌های حاضر پخش شده اند وجود ولاسکو به عنوان یک مربی بزرگ انگیزه تمامی بازیکنان به خصوص جوانان را برای قدرت نمایی افزایش داده است.

پشت خط زن تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندر عباس یادآور شد: ولاسکو با دعوت از تمامی بازیکنان آماده به والیبالیست‌های ایرانی ثابت کرد که درب تیم ملی به روی همگان باز است و هر کس که بهتر و فنی‌تر باشد به تیم ملی وارد و در ادروهای تدارکاتی دعوت خواهد شد.

صفایی گفت: خوشبختانه مسئولان فدراسیون جهانی سال آینده برای اولین بار قرار است مسابقات زیر 23 سال جهان را برگزار کنند، این رقابت‌ها انگیزه من به عنوان یک بازیکن 22ساله را برای خودنمایی در مسابقات لیگ برتر را دو چندان کرده، منتظر کوچکترین فرصت هستم تا ولاسکو به من اعتماد کرده و به تیم ملی دعوتم کند.

وی تصریح کرد: امیدوارم همان‌طور که وی به به بازیکنان جوان در تیم ملی بزرگسالان اعتماد به نفس داد در مورد من هم این اتفاق رخ دهد، به طور کلی منتظر جرقه‌ای از سوی ولاسکو هستم. این مساله تنها شامل حال من نمی‌شود، بلکه اکثر بازیکنان این رده سنی از انگیزه بالایی برخوردارند تا به تیم ملی رده زیر 23 سال دعوت شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز