خبرگزاری کار ایران

«تَرنگ» با دو خواننده روی صحنه می‌‌رود

کد خبر : ۴۰۱۴۹

گروه موسیقی «ترنگ» به سرپرستی و آهنگسازی برزو امیری، کنسرت موسیقی اصیل ایرانی و محلی کردی را در سالن ایوان شمس برگزار می‌کند.

ایلنا: گروه موسیقی ترنگ به سرپرستی و آهنگسازی برزو امیری با دو خواننده روی صحنه می‌‌رود.
به گزارش ایلنا، برزو امیری سرپرست و آهنگساز این گروه با اعلام این خبر، درباره جزئیات این کنسرت گفت: این برنامه ۱۰ و ۱۱ اسفند ماه سال جاری (ساعت ۲۰) در دو بخش کردی و فارسی برگزار خواهد شد که خوانندگی بخش کردی این کنسرت برعهده فواد حسینی است و حمید خزاعی هم به عنوان خواننده بخش فارسی گروه ترنگ را همراهی خواهد کرد.
وی درباره قطعاتی که در این کنسرت اجرا خواهد شد، افزود: قطعات بخش اول از چند آهنگ محلی خراسانی و دو آهنگ قدیمی تشکیل شده و در بخش دوم قطعات محلی کردی اجرا می‌گردد.
در این اجرا‌ها محمد موسوی (تار)، مهدی مرتضایی (سنتور)، سجاد سقایی (عود)، پرستو مرادی (تار باس)، مجید علیزاده (تمبک)، ابراهیم احمدی (دف و دهل)، امیر دین محمدی (کوزه، طبلا و دف)، زهرا نادری (دف و دایره)، جواد عزیزی (دیوان)، مریم نیک بین (همخوان)، ثمین مهرپویان (همخوان) و حمیرا مظاهری (همخوان)، حمید خزاعی (خواننده) و فواد حسینی (خواننده) به عنوان اعضای گروه ترنگ، برزو امیری سرپرست، آهنگساز و نوازنده کمانچه را همراهی خواهند کرد.
علاقمندان برای تهیه بلیط برای این کنسرت می‌توانند با شماره ۰۹۳۰۸۲۹۲۹۲۲ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز