خبرگزاری کار ایران

انوشیروانی: در حرکت دو ضرب براری به هیچ عنوان اشتباه تاکتیکی نداشتیم

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: به هیچ عنوان اشتباه تاکتیکی نداشتیم و کامل فضا را مدیریت و کنترل کردیم. با صلاحدید خودمان حرکت دوم حذف شد ضمن اینکه چاره ای جز اینکار نداشتیم.

به گزارش ایلنا، سجاد انوشیروانی در خصوص حذف حرکت دوم دوضرب براری گفت: به هیچ عنوان اشتباه تاکتیکی نداشتیم و کامل فضا را مدیریت و کنترل کردیم. با صلاحدید خودمان حرکت دوم حذف شد ضمن اینکه چاره ای جز اینکار نداشتیم.

انوشیروانی ادامه داد:  طبق قوانین فدراسیون جهانی فقط ٣ بار حق جابجایی وزنه درخواستی وجود دارد که ما برای حفظ جایگاه براری و از دست ندادن فرصت کسب مدالش از این ٣ بار استفاده کردیم و دیگر امکان جابجایی نبود. ضمن اینکه وزنه سبک تر از ٢٣١ و حتی خود ٢٣٠ دردی دوا نمی کرد و هیچ تاثیری برای موفقیتمان نداشت.

انوشیروانی با تاکید بر اینکه بیشتر از چیزی که همه دیدند نمی توانستیم به براری فشار بیاوریم گفت: امکان اینکه یک بار دیگر او را برای زدن وزنه به روی تخته یا سالن تمرین بفرستیم وجود نداشت، او باید تمرکز می کرد و هر چه در توان داشت برای وزنه ٢٣١ کیلوگرم می گذاشت تا به برنز دست یابد.
تغییرات را تا جایی ادامه دادیم که هم توان براری را لحاظ کرده باشیم و هم اصلا فکر نمیکردیم چین و ارمنستان آن وزنه ها را مهار کنند. از طرف دیگر در یکضرب عقب بودیم و باید منتظر می شدیم که ببینیم رقیبان برای کسب مدال برنز چه وزنه ای می زنند.

نایب قهرمان المبیک ٢٠١٢ لندن در پایان گفت: براری در تمرینات این وزنه را نزده بود و در بهترین حالت توانسته بود ٢٢٦ کیلوگرم را مهار کند. علیرغم این با غیرت و تعصب قبول کرد که به مهار این وزنه برود اما موفق نبود. انشاءالله با دعای خیر مردم بهداد عزیز هم امشب به روی تخته می رود و تمام تلاشمان بر این است که بهترین اتفاق برای وی و کاروان ایران رقم بخورد.

 

کد خبر : ۴۰۱۴۶۵