خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در آئین تجلیل از خبرنگاران :

تفکر عقلانیت از ویژگی های دولت یازدهم است

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۴۵۷

علیرغم مشکلات اقتصادی حاکم بر دولت بیش از 200 طرح نیمه تمام دولت قبلی طی سه سال اخیر به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از ساری، سیدعلی قاسمی بعد از ظهر امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد با بیان اینکه تحولات در در دولت تدبیر و امید در نظام آموزشی و سایر نهادها،  شاهد رشد و بالندگی بوده ایم گفت : علیرغم مشکلات اقتصادی حاکم بر دولت بیش از 200 طرح نیمه تمام دولت قبلی طی سه سال اخیر به بهره برداری رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با تشریح اینکه تفکر  عقلانیت را از ویژگی های دولت یازدهم است افزود:با درایتی که انجام گرفت طی این مدت از پیشروی برخی از طرح ها که فاقد توجیه بود ، جلو گیری شد.

وی با اشاره در ادمه به رشد نرخ مشارکت در آموزش و پرورش استان اشاره کرد و تصریح کرد: با حسن اعتمادی که بین مردم و مسئولین بوجودآمده است نرخ مشارکت از 15 درصد به 21 درصد رسیده است.

قاسمی در قسمت دیگری از سخنان خود به نقش رسانه ها در جامعه اشاره کرد و افزود:رسانه‌ها  به مثابه اندیشه آدمی برای ارتقا جامعه بشری است و یکی از وظایف خطیر رسانه ها انتقال پیام مبتنی بر اندیشه، بینش و نگارش است.

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز