خبرگزاری کار ایران

2 هزار نفر در دستگاه های اجرایی خراسان رضوی استخدام می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۳۲

در این راستا، کمیته نظارت بر اجرای آزمون تشکیل شده و با برگزاری جلسه در آینده نزدیک، نحوه برگزاری آزمون و شیوه‌های اجرایی تخصیص سهمیه، مشخص خواهد شد.

مشهد – ایلنا: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی از آغاز اجرای مراحل جذب و به کارگیری تعداد 2هزار نفر در دستگاه‌های اجرایی استان در قالب طرح «مهر آفرین» خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محسن مظفری گفت: پس از ابلاغ این طرح، 4هزار و 364 سهمیه استخدامی به دستگاه‌های اجرایی برای طول برنامه پنجم توسعه تخصیص یافته است.

وی با اشاره به انجام همگی مراحل احصاء پست‌های بلاتصدی در دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: در مرحله بعد، سهمیه استخدام سال های اول و دوم برنامه پنجم توسعه (90-91) به تعداد 2 هزار نفر اختصاص خواهد یافت که هم اکنون توزیع دستگاهی این تعداد نیز انجام شده و در حال ابلاغ به دستگاه‌های مربوطه است.

مظفری ادامه داد: در این راستا، کمیته نظارت بر اجرای آزمون تشکیل شده و با برگزاری جلسه در آینده نزدیک، نحوه برگزاری آزمون و شیوه‌های اجرایی تخصیص سهمیه، مشخص خواهد شد.

وی تاکید کرد: همه مراحل جذب و بکارگیری افراد یاد شده، برابر ضوابط قانونی بوده و در تلاشیم آزمون این مرحله، تا پیش از پایان سال جاری برگزار شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی همچنین عنوان کرد: علاوه بر سهمیه استانی موجود، برخی دستگاه‌ها نیز به صورت متمرکز از مرکز، سهمیه لازم را برای برگزاری آزمون جداگانه، دریافت خواهند كرد که این تعداد به مجموع سهمیه جذب دستگاه های اجرایی استان، اضافه می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز