خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی به مناسبت ۲۶ مرداد؛

فرماندار کاشان سالروز ورود آزادگان سرافراز کشورمان را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۳۰۱

فرماندار کاشان با صدور پیامی سالروز ورود آزادگان سرافراز کشورمان را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام معاون استاندار و فرماندار کاشان که به مناسبت ورود آزادگان سرافراز کشورمان به دفتر خبرگزاری کارایران (ایلنا) در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل ارسال شده به شرح زیراست:

اگر روزی اسرا برگشتند و من نبودم سلام مرا به آنها برسانید و بگویید خمینی در فکرتان بود. حضرت امام خمینی (ره)

آرامش، آسایش، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون و مدیون دلاوری، ایثارگری و فداکاری بزرگمردانی است که با تأسی از مکتب اهل بیت(ع) جان خود را در طبق اخلاص نهادند و با جانفشانی ایران اسلامی را از توطئه دشمنان محفوظ نگهداشتند.

26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز و صبور به میهن اسلامی یادآور ایمان راسخ بزرگ مردانی است که در برابر همه ناجوانمردی های دشمنان ایستادند و از شکنجه ‏های مزدوران بعثی هراسی به خود راه ندادند.

فرزندان غیور ایران همیشه سربلند ، صبور و راضی به قضای الهی با سینه‏ هایی فراخ‏تر از اقیانوس ها از همه‏ جا و همه ‏کس بریده و به خدا پیوستند و اسارت دشمن را به سخره گرفته و با مقاومت و پایداری تکلیف خود را به اسلام و ایران عزیز به شایستگی ادا نموده اند.

اینجانب فرارسیدن این روز عزیز را به همه ملت شریف و ولایت مدار دارالمومنین کاشان ، آزادگان عزیز سرافراز و خانواده‌های مکرم‌شان تبریک می‌گویم و از درگاه قادر متعال مسالت می‌نمایم این قشر شریف را همواره قرین عنایات خود فرماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز