خبرگزاری کار ایران

طاهری: با وکلای ژوزه و تادئو جلسه حضوری برگزار می‌کنیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: این قانون وجود دارد که بازنشسته‌ها باید جای خود را به مدیران جوان بدهند اما استثناهایی وجود دارد همانند کسانی که جانباز هستند و یا سابقه جبهه دارند.

به گزارش ایلنا، علی اکبرطاهری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا باید بگویم یکی از روزنامه ها به طور خیالی از من مصاحبه زده است که از این موضوع بسیار ناراحت هستم و دقیقا حرف های من را برعکس زده است.

طاهری درباره اسپانسر باشگاه نیز گفت: من از شما رسانه ها که حوزه پرسپولیس را در اختیار دارید می خواهم اسپانسر باشگاه را حمایت کنید چرا که چراغ این باشگاه به وسیله همین اسپانسر روشن است. پرسپولیس فقط یک سامانه هوادارای دارد و هواداران به غیر از آن، در سامانه های دیگر که ارتباطی به باشگاه پرسپولیس ندارد مشارکت نداشته باشند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره بدهی بازیکنان سابق و خارجی این تیم و همچنین مربیان خارجی از جمله تادئو و ژوزه اذعان داشت: جلسه ای را در این باره برگزار کرده ایم و این موضع در حال بررسی است.  قرار شده است با وکلای آنها به صورت حضوری صحبت داشته باشیم تا سریعا این مشکل حل شود.باید بدهی ها پرداخت شود و خطر کسر امتیاز پرسپولیس را تهدید نکند. می خواهند ما را در این راه با شرکت در سامانه باشگاه حمایت کنند و از آنها و هواداران تشکر می کنم.

طاهری در پایان درباره موضوع بازنشسته های باشگاه و خودش نیز بیان داشت: این قانون وجود دارد که بازنشسته ها باید جای خود را به مدیران جوان بدهند اما استثناءهایی وجود دارد همانند کسانی که جانباز هستند و یا سابقه جبهه دارند. 

 

کد خبر : ۴۰۱۲۸۸