خبرگزاری کار ایران

نماینده خرم‌آباد و چگنی:

برخی از مدیران لرستان خسته‌اند

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۱۵

مدیران علی رغم تجربه بالا متاسفانه جسارت و خلاقیت بسیار پایینی دارند./ در حال حاضر مهم ترین دغدغه مردم لرستان بیکاری است.

خرم آباد- ایلنا: ابراهیم آقامحمدی با انتقاد از برخی مدیریت‌ها در استان اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان برای ادامه مدیریت خسته هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم اّباد، ابراهیم آقامحمدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با انتقاد از برخی مدیریت‌ها در استان اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر برخی مدیران دستگاههای اجرایی لرستان برای ادامه مدیریت خسته هستند.

وی با بیان اینکه این مدیران عملکرد بالای 30 سال در سیستم اداری و اجرایی فعالیت داشته اند عنوان کرد: این مدیران علی رغم تجربه بالا متاسفانه جسارت و خلاقیت بسیار پایینی دارند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محافظه کاری برخی مدیران لرستان گفت: باید در ادارات لرستان جوان‌گرایی در دستور کار قرار گیرد.

آقامحمدی بیان داشت: با استفاده از مدیران جوان می توان به همراه نمایندگان مطالبات مردم لرستان را در سطح کشور پیگیری و مطرح کرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مهم ترین دغدغه مردم لرستان بیکاری است افزود: متاسفانه در حال حاضر جوانان استان از بسیاری مدیران لرستانی ناامید هستند و دست به دامن نمایندگان برای رفع مشکل اشتغال می شوند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با ابراز شرمندگی از وجود بیکاران و فارغ التحصیلان بیکار در استان گفت: متاسفانه بسیاری از دیدارهای مردمی نمایندگان به موضوع عدم اشتغال بر می گردد و البته نمایندگان لرستان با تمام توان خود برای رفع این مشکل تلاش خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز