خبرگزاری کار ایران

آمادگی مرزبانان ایلام برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۸۲۹

فرمانده مرزبانی استان ایلام از اتخاذ تدابیر لازم برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به زائران حسینی در کنگره بزرگ اربعین ۹۵ خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یحیی الهی" گفت: مرزبانی ایلام علاوه بر ماموریت حفاظت و حراست از طول 435 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق، ماموریت مهم و ارزشمند دیگری همچون پذیرایی از زائران حسینی (ع) برعهده دارد.

وی افزود: مرزبانان ایلامی برقراری امنیت در مرز بین المللی مهران و دروازه عتبات عالیات را افتخاری بزرگ برای خود می دانند؛ از ماه ها قبل تدابیر و اقدامات مهمی را برای هرچه بهتر برگزار شدن کنگره بزرگ اربعین امسال انجام داده ایم.

فرمانده مرزبانی استان ایلام، برگزاری چندین نشست با مرزبانان کشور همسایه و هماهنگی با آنان جهت تسهیل در تردد زائران و نیز تعامل با سایر ارگان های داخلی در امر تردد زوار را از اقدامات صورت گرفته در این رابطه برشمرد.

سرهنگ الهی با اشاره به اینکه مرز بین المللی مهران به عنوان اصلی ترین مرز و دروازه عتبات عالیات در سال های اخیر پذیرای میلیونی زائرین حسینی(ع) بوده است، عنوان داشت : امسال هم پیش بینی ما و مسئولین استانی بر افزایش این جمعیت در مهران است؛ کلیه دستگاه های خدمات رسان، ادارات، ارگان ها، نهادها و نیروهای نظامی و انتظامی دخیل در کنگره عظیم اربعین هم در استان و هم در شهرستان مرزی ساماندهی شده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز