خبرگزاری کار ایران

نماینده کهگیلویه بزرگ در دیدار با وزیر اطلاعات:

جوانان کهگیلویه بزرگ در بازی سیاست خمیر شده اند

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۷۳۹

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با اظهارتاسف از وضعیت کنونی حوزه انتخابیه خود در حوزه های توسعه‌ای، خاطرنشان کرد: متاسفانه جوانان دیار من در بازی سیاست خمیر شده‌اند.

به گزارش ایلنا از دهدشت، عدل هاشمی‌پور در دیدار با وزیر اطلاعات دولت یازدهم در کهگیلویه، اظهارداشت: جوانان کهگیلویه بزرگ در بازی سیاست خمیر شده‌اند و دولت باید برای نجات آنان تدابیر ویژه‌ای بیندیشد.

وی از تعطیلی پروژه‌های متعدد رها شده از دولت‌های گذشته در کهگیلویه بزرگ اظهار گله‌مندی کرد و یادآورشد: پروژه‌های چون سیمان سپو و پتروشیمی که می‌تواند تحول اقتصادی خوبی در منطقه ایجاد کند سال‌هاست به حال خود رها شده بودند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: پتروشیمی دهدشت بیش از 12 سال است که بحال خود رها شده در حالی‌که با راه‌اندازی آن می توان 300 فرصت شغلی ایجاد کرد.

هاشمی‌پور از برگزاری نشست‌های مستمر برای فعال کردن این پروژه‌ها خبرداد و خاطرنشان کرد: یقین بدانید اگر دولت فکری به حال این فعال شدن این پروژه‌ها نکند و به داد جوانان این دیار نرسد آتش زیرخاکستر شکل گرفته است.

وی گفت: جوانان کهگیلویه بزرگ بین جریان‌های سیاسی چپ و راست خمیر شده‌اند و دولت تدبیر باید تدبیر ویژه‌ای برای جوانان و مردم منطقه بیندیشد.

نماینده گهگیلویه بزرگ با اظهار نگرانی خود از وضعیت بیکاری در حوزه انتخابیه‌اش، تصریح کرد: یقین بدانید که آه این ملت بویژه جوانان منطقه، جریان‌های سیاسی چپ و راست را می‌گیرد.

هاشمی‌پور یکی از مهمترین راهکارهای نجات کهگیلویه بزرگ از وضعیت موجود و آینده را سرمایه‌گذاری دولت و سازمان‌های شبه دولتی برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز