خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

امنیت جامعه مرهون فداکاری نیروی انتطامی است

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۷۰۶

فرمانده سپاه کربلای مازندران، گفت: امنیت جامعه اسلامی مرهون خون شهدا و فداکاری شبانه روزی نیروی نظامی و انتظامی است.

به گزارش ایلنا،  سردارمحمد حسین بابایی، در نخستین یادواره 114 شهید یگان های ویژه استانهای مازندران، گلستان و گیلان که در محل سالن الغدیر سپاه کربلا ، برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سر سعادت  هشتمین امام معصوم ،امام رضا(ع) ، اظهار داشت : خداوند  درقرآن وعده داده است که هرکس او را یاری رساند ، خدا هم  او را یاری خواهد کرد.
وی افزود :  خدمات نیروی انتظامی به جامعه ، جمهوری اسلامی و اسلام یکی از مصادیق یاری خدا در زمین است.
 فرمانده سپاه کربلای مازندران، با بیان اینکه سلامتی و امنیت دو مقوله مهم و حیاتی در جامعه محسوب می شود، گفت: امنیت و آرامش کشور را در این زمان که  تمامی کشور های منطقه  در ناامنی و جنگ  هستند مرهون رشادت ها ی نیروی انتظامی و خون شهدا هستیم.
سردار بابایی با بیان اینکه نیروی انتظامی تامین کننده امنیت در جامعه اسلامی هستند به فرامین مقام معظم رهبری در این خصوص اشاره کرد و افزود: طبق  منویات مقام معظم رهبری، جامعه اسلامی فقط به امنیت نظامی و انتظامی نیست بلکه امنیت اخلاقی، اقتصادی و اجتماعی نیز باید در آن مستولی باشد که نظارت کامل و جدی مسئولان نیروی انتظامی بر تامین امنیت اجتماعی و اخلاقی از تاکیدات ایشان بوده است.
وی در ادامه به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در اردیبهشت ماه 94 در دیدار با  فرماندهان نیروی انتظامی کشوراشاره کرد و گفت:  در این دیدار مقام معظم رهبری بر موضوع امنیت اخلاقی و دغدغه های مردم در این زمینه تاکید کردند .
بابایی ادامه داد : در امنیت اخلاقی دشمنان اسلام سعی می کنند تا جوانان را به مجالس غیر اخلاقی سوق داد  تا منجر به فحشا و منکرات شود بنابراین لازم است تا نیروی انتظامی ، برای مقابله با این مسائل ، برنامه ریزی دقیق کند.
فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران، بر لزوم برقراری امنیت اجتماعی و جلوگیری از فحشاء و منکر توسط نیروی انتظامی تاکید کرد.
سردار بابایی، عنوان کرد: گاهی  برخی از مسئولین ناآشنا با ادبیات انقلاب،  مطالبی نسبت به  وظایف نیروی انتظامی می گویند در حالی که مقام معظم رهبری  برقراری  امنیت را جز وظایف نیروی انتظامی عنوان کردند.
وی به جولان و هنجار شکنی برخی از جوانان در معابر عمومی و خیابان ها اشاره کرد و  افزود:  نیروی انتظامی با برنامه های منسجم برای برقراری امنیت اجتماعی و اخلاقی و دیگر ماموریت های فرمانده کل قوا، اقدام کند.
بابایی، با بیان اینکه  بسیاری از فرزندان ایران در نیروی انتظامی در راه برقراری امنیت به شهادت رسیدند ، افزود: این شهادت نشان از اقتدار نیروی انتظامی است.
 فرمانده سپاه کربلای مازندران ، در ادامه از برگزاری یادواره شهدای یگان های ویژه استانهای شمالی به میزبانی مازندران، به توصیه مقام معظم رهبری در گرامیداشت یاد و خاطره شهداء اشاره کرد و گفت: تعبیر مقام معظم رهبری از این بزرگداشت ها و یادواره ها ،  به شهادت شده است و تاکید ایشان بر این است که تلاش شود تا غبارهای فراموشی بر یاد  و نام شهداء ننشیند.
در ادامه این مراسم از تمبر شهداء یگان های ویژه استانهای شمالی و کتابهای چشم بیدار جنگل و روایت شمشادها از مجموعه خاطرات فرماندهان جنگل های شمال رونمایی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز