خبرگزاری کار ایران

مدیر داخلی کلینیک ها خبر داد:

مراجعه ماهانه 70 هزار نفر به کلینیک های ویژه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۲۳

ماهانه 70 هزار نفر به کلینیک های ویژه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مراجعه می کنند.

ایلنا ـ کرمانشاه: مدیر داخلی کلینیک های ویژه تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به وجود تقریبا تمامی تخصص های رشته های پزشکی در این کلینیک ها گفت: پزشکان فوق تخصص روماتولوژِی، جراحی عروق، ریه، گوارش، غدد درون ریز و قلب، خدمات فوق تخصصی بعضا منحصر به فردی را در این کلینیک ها ارائه می کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، محمود فخری تاکید کرد: در کلینیک های ویژه دانشگاه 48 پزشک متخصص و فوق تخصص بیماران را ویزیت می کنند.

وی امکانات تشخیص کلینیک ها را شامل تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته، سونوگرافی، آندوسکوپی، کولونوسکپی، تست ورزش، نوار عصب، عضله، مغز و چشم و نیز امکانات پاراکلینیکی را شامل فیزیوتراپی، بینایی سنجی و شنوایی سنجی عنوان کرد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص ساعات کار کلینیک ها گفت: خدمات آزمایشگاهی صبح ها فعال بوده و مطب ها از ساعت 3 و سی دقیقه عصر کار خود را آغاز می نمایند که بسته به نیاز مراجعان تا ساعاتی پس از نیمه شب هم می تواند ادامه یابد.

این کارشناس ارشد پرستاری در خصوص تعداد زیاد مراجعان و طولانی شدن ساعات انتظار بیماران گفت: در 90 درصد موارد به فاصله 48 ساعت قادر به ارائه خدمت هستیم، اما در مواردی چون خدمات پزشکان فوق تخصص که بعضا در دانشگاه و استان و حتی غرب کشور منحصر به فرد است ممکن است با مشکل انتظار طولانی مدت روبرو باشیم که البته با همت مدیران عالی دانشگاه و جدیت ریاست دانشگاه این مشکل با حضور تعداد بیشتری از پزشکان متخصص و فوق تخصص مرتفع می شود.

فخری در مورد هزینه های مراجعان کلینیک نیز گفت: به طور میانگین هزینه های کلینیک 40 درصد مراکز خصوصی است، به صورتیکه بیماران در مراجعه به کلینیک ها علاوه بر امکانات و وجود پزشکانی که عضو هیات علمی دانشگاه هستند در هزینه های درمانی و تشخیصی خود تا 60 درصد صرفه جویی می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز