خبرگزاری کار ایران

خامس در فهرست بازیکنان مازاد زیدان

طبق ادعای یک نشریه اسپانیایی، سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید نام هافبک کلمبیایی تیمش را در فهرست بازیکنان مازاد خود قرار داده است.

به گزارش ایلنا، نشریه آس اسپانیا ادعا کرد باشگاه رئال مادرید پیشنهاداتی را که برای خامس رودریگس دریافت خواهد کرد، بررسی می‌کند و در صورت دریافت یک پیشنهاد مناسب او را خواهد فروخت.

زین‌الدین زیدان، مربی رئال مادرید با وجود غیبت بسیاری از مهره‌های کلیدی تیمش برای بازی سوپرجام اروپا برابر سویا، خامس رودریگس را روی نیمکت نشاند که این اتفاق به‌عنوان نشانه دیگری از بی‌میلی وی برای استفاده از هافبک کلمبیایی‌اش و افزایش احتمال انتقال بازیکن پیشین موناکو از سانتیاگو برنابئو بوده است.

زیزو در شرایطی برای بازی برابر سویا در سوپرجام اروپا خامس را در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار نداد که بازیکنانی مانند تونی کروس، کریستیانو رونالدو و گرث بیل را در اختیار نداشت. او که خامس را در دقیقه 72 و به‌عنوان آخرین بازیکن تعویضی‌اش به میدان فرستاد، برای ترکیب اصلی، ایسکو و آسنسیو را به خامس ترجیح داده بود و پیش از او هم بنزما و مودریچ را به‌عنوان بازیکن تعویضی راهی میدان کرد.

بی‌میلی زیدان برای استفاده از خامس روی رفتار و عملکرد این ملی‌پوش کلمبیایی نیز تأثیر گذاشت و ژست‌‌ها و واکنش‌ سرد او زمانی که میان نیمکت‌نشینان رئال مادرید نشسته بود و حتی پس از گل تماشایی دنی کارواخال که موجب پیروزی رئال مادرید شد، نارضایتی او از وضعیتش را نشان می‌داد.

پیش از این رئال مادرید و رئیس این باشگاه فلورنتینو پرس به سبب بازار خوبی که در آمریکای لاتین و مخصوصاً در کلمبیا داشتند، تمایلی به فروش خامس نشان نمی‌دادند، اما اکنون به‌نظر می‌رسد که آنها برای اولین بار آماده‌اند پیشنهاداتی را که برای فروش هافبک کلمبیایی‌شان دریافت می‌کنند، بررسی کنند.

 

کد خبر : ۴۰۰۱۸۳