خبرگزاری کار ایران

آسیب‌دیدگی قریب ۳ هزار و ۵۰۰ تن در ۸۶۱ حادثه هفته گذشته

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۱۶۵

قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام وقوع ۸۶۱ مورد حادثه در هفته گذشته، اعلام کرد: ۳ ‌هزار و ۴۸۷ تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیده و یک‌‌هزار و ۵۸۴ تن در حوادث مصدوم شدند.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، مرتضی سلیمی با اعلام این خبر، گفت: ۳۸۷ مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای، ۶۸ مورد شهری، ۴۹ مورد ساحلی،  ۴۰ مورد کوهستان، هشت  مورد آتش‌سوزی جنگل، هشت مورد صنعتی و کارگاهی و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.

وی با اشاره به آسیب‌دیدگی ۳ هزار و ۴۸۷  تن در حوادث هفته گذشته، اظهار کرد: یک‌هزار و ۳۵۶ تن در حوادث جاده‌ای، ۱۲۴ تن در حوادث ساحلی، ۸۴ تن در حوادث شهری، ۶۸ مورد در کوهستان، ۳۳ تن در آتش‌سوزی جنگل و مرتع، هفت تن در حوادث صنعتی و کارگاهی و مابقی در سایر حوادث آسیب دیده‌اند.

قائم مقام سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به ۲ ‌هزار و ۲۸۴  تن در حوادث هفته گذشته، عنوان کرد: بر این اساس به ۶۳۳ تن در حوادث جاده‌ای، ۱۲۳ تن در حوادث ساحلی، ۷۲ تن در حوادث شهری، ۵۷ تن در کوهستان، ۳۲ تن در آتش‌سوزی جنگل و مرتع، هفت تن در حوادث و صنعتی و کارگاهی و مابقی در سایر موارد امدادرسانی لازم ارائه شد.

وی با اشاره به اسکان اضطراری ۲۱۱ تن در حوادث هفته گذشته، عنوان کرد: در مجموع در هفته گذشته ۲ ‌‌هزار و ۵۳ تن مصدوم شدند که از این میان ۴۶۹ تن به مراکز درمانی منتقل و یک‌هزار و ۸۵۴ تن سرپایی درمان شده و در مجموع ۷۹۷ تن از حوادث نجات یافتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز