خبرگزاری کار ایران

کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی 98 هزار سی‌سی خون خون اهدا کردند

مدیران، روئسا و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی به مدت دو روز با حضور در درمانگاه صنعتی پالایشگاه دوم در ایام هفته‌ی کرامت، 98 هزار سی‌سی خون را به افراد نیازمند اهدا نمودند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی ، لیلا درویشی مسئول بهداشت صنعتی پالایشگاه دوم اظهار کرد: مراسم اهدا خون به‌مناسبت هفته‌ى کرامت با همت واحد بهداشت صنعتی پالایشگاه دوم و با حضور چشمگیر کارکنان مجتمع برگزار شد.

درویشی در حاشیه‌ی این مراسم، ضمن قدردانی از حضور کارگروه انتقال خون استان بوشهر با اظهار امیدواری افزود: با توجه به حضور 271 نفر از کارکنان مجتمع انتظار داریم اینگونه برنامه‌ها به صورت مستمر ادامه داشته باشد و این فرهنگ در مجتمع گسترش پیدا کند.

به گفته‌ی درویشی، این برنامه که با هدف سلامتی و تندرستی در مجتمع برگزار شد کارکنان به مدت دو روز ، تعداد 196 کیسه خون 98 هزار سی‌سی را اهدا کردند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت سلامت کارکنان مجتمع افزود: اهدای خون سبب پویای سیستم خون‌سازی شده و علاوه بر نجات جان انسان‌های دیگر، افراد اهدا کننده را نیز از نعمت سلامتی بهره‌مند می‌کند.

گفتنی است، در این مراسم  گرامی سرپرست مدیریت پالایشگاه دوم و جمعی از روئسای مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در این برنامه حضور یافتند و از آنها خون‌گیری به‌عمل آمد.

 

کد خبر : ۴۰۰۰۹۵