خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد امام (ره) استان زنجان:

65 درصد از جامعه هدف کمیته امداد زنجان زنان سرپرست خانوار هستند

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۰۵۲

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: 65 درصد از جامعه هدف کمیته امداد زنجان زنان سرپرست خانوار هستند.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از سایت خبری کمیته امداد، سید مسعود حسینی با بیان اینکه کمیته امداد استان زنجان زنان سرپرست خانوار، سالمندان، دانشجویان و دانش‌آموزان را تحت پوشش دارد، گفت: این مددجویان در قالب طرح شهید رجایی و طرح مددجویی ساماندهی شده‌اند.

وی با اشاره به ارائه 35 سرفصل خدماتی در کمک به مددجویان این نهاد افزود: این خدمات بر اساس نیازهای مددجویان ارائه می‌شود.

حسینی با بیان اینکه از جمله خدمات کمیته امداد در حمایت از مددجویان پرداخت کمک معیشت است، تصریح کرد: ارائه خدمات‌بخش درمانی، بهداشتی،تحصیلی، کمک‌معیشت، بیمه‌خدمات درمانی، خودکفایی و اشتغالزایی، خدمات مسکن و ساختمان، خدمات جهیزیه و هزینه ازدواج، حمایت از آسیب‌دیدگان، خدمات حقوقی و قضایی، آزادی زندانیان نیازمند، خدمات مددکاری و مشاوره، اکرام و حمایت ایتام و پرداخت وام قرض‌الحسنه از جمله خدماتی است که کمیته امداد در حمایت از مددجویان ارائه می‌دهد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه بیشترین جمعیت زیرپوشش کمیته امداد زنان سرپرست خانوار هستند، بیان کرد: در حال حاضر 17 هزار و 636 خانوار دارای سرپرست زن زیر پوشش کمیته امداد زنجان هستند.

حسینی با بیان اینکه 65 درصد از مددجویان کمیته امداد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند، گفت: در حمایت از این گروه مددجویی خدماتی شامل اجرای طرح‌های اشتغال، ارائه آموزش، ارائه مشاوره تربیت فرزند، برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی و ... ارائه می‌‎شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز