خبرگزاری کار ایران

تجمع کارگران پیمانی ورزشگاه آزادی مقابل وزارت ورزش

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۰۴۵

حدود 150 نفر از کارگران پیمانی مجموعه ورزشی آزادی در اعتراض به آنچه نامشخص بودن وضعیت شغلی ومزدی شان با خروج پیمانکار عنوان می کنند صبح امروز مقابل ساختمان وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند.

منابع کارگری ایلنا در مجموعه ورزشی آزادی گزارش دادند، صبح امروز کارگران فضای سبز وتاسیساتی ورزشگاه آزادی تهران که شمار آنها به 150 نفر می رسد  در اعتراض به آنچه  نامشخص بودن وضعیت شغلی ومزدی شان با خروج پیمانکار  عنوان می کنند ،در مقابل ساختمان وزارت ورزش وجوانان در خیابان سئول تجمع کرده اند.

این کارگران که از مرداد ماه سال گذشته بمدت یک  سال دراستخدام شرکت پیمانکاری «شکوه مهندسی شریف»مشغول بکار بودند مدعی‌هستند که پیمانکار قصد دارد بدون آنکه مطالبات مزدی حدود 150کارگر را پرداخت کند  از مجموعه ورزشگاه آزادی خارج شود.

بر پایه این اطلاعات کارگران می‌گویند پیمانکار با احتساب مرداد ماه جاری حدود  دو ماه مزد  وبیمه معوقه به کارگران بدهکار است علاوه بر آن در طی مدت فعالیت خود در مجموعه آزادی سایر مزایای قانونی کار را در ارتباط با کارگران در نظر نمی‌گرفت و پرداخت نکرده است.

طبق ادعای کارگران پیمانی ورزشگاه آزادی پیش از این نیز مطالبات معوقه ای نیز از پیمانکاران سابق طلب داریم که علارغم پی گیری های زیاد هنوز وصول نشده است.

به گفته آنان طی چند روز که کارگران پی گیر مطالبات صنفی خود از پیمانکار فعلی شده اند کارفرما آنان را تهدید به اخراج کرده است.

به گفته یکی از کارگران ، طی 5 سال گذشته بارها کارگران  پیمانی  وبا سابقه ورزشگاه  آزادی  برای پی گیری مشکلات صنفی خود که ناشی از حضور پیمانکاران مختلف در این مجموعه است  مقابل ساختمان  استادیوم آزادی ووزارت ورزش تجمع کرده اند اما متاسفانه علارغم دادن وعده های امیدوار کننده از سوی مسئولان هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده است.

تجمع کارگران پیمانی ورزشگاه آزادی مقابل وزارت ورزشتجمع کارگران پیمانی ورزشگاه آزادی مقابل وزارت ورزش

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز