خبرگزاری کار ایران

المپیک ۲۰۱۶ ریو

زورآوند: از نتیجه به دست آمده راضی هستم/اگر حمایت شویم نتیجه می گیریم

نماینده ایران در رقابت های دوومیدانی المپیک می گوید: در رقابت‌های دوی پیاده‌روی المپیک اولین ایرانی هستم که از خط پایان عبور می‌کنم و بیست دونده المپیکی کشورهای مختلف جهان بعد از من قرار گرفتند که این در نوع خود یک موفقیت است.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا زورآوند پس از ایستادن در رده پنجاه و چهارم مسابقات 20 کیلومتر پایده روی المپیک 2016 ریو اظهار داشت: از خط پایان گذشتم و 20 نفر بعد از من قرار گرفتند. در رقابت‌های دوی پیاده‌روی المپیک اولین ایرانی هستم که از خط پایان عبور می‌کنم و بیست دونده المپیکی کشورهای مختلف جهان بعد از من قرار گرفتند که این برای خودش یک موفقیت است، چرا که در گذشته ما حتی از خط پایان هم نمی‌توانستیم بگذریم.

وی افزود: نهایت تلاشم را کردم و حتی بهتر از رکوردم بودم ولی با توجه به زحماتی که کشیدم، انتظارم بیشتر از اینها بود و این نشان می‌دهد دوومیدانی ما بهتر از گذشته شده و اگر حمایت‌ها باشد، حتی می‌توانیم جزو 10 نفر برتر باشیم.

دونده المپیکی کشورمان تصریح کرد: بدنم زیاد در شرایط مسابقه نبود و حتی ترس از اوت شدن داشتم، ولی امیدوارم جواب زحمات مسئولان فدراسیون و حمایت‌های مجید کیهانی را داده باشم. به هر حال المپیک است و رقبا با حداکثر توان در آن شرکت می‌کنند و من هم با تمام توانم مسابقه دادم تا حداقل از خط پایان بگذرم و در مسابقه امروز می‌بینید که 20 نفر بعد از من قرار گرفتند. امیدوارم در مسابقات بین‌المللی بعدی بهتر ظاهر شوم.

 

کد خبر : ۳۹۹۹۵۸