خبرگزاری کار ایران

فرماندار بویراحمد در گفت و گو با ایلنا اعلام کرد:

جزئیات سفررییس جمهور به یاسوج

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۹۳۰

فرماندار بویراحمد، جزئیات برنامه سفر رییس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد را اعلام کرد.

محمدکاظم نظری در گفت و گو اختصاصی با ایلنا در یاسوج گفت: رئیس جمهور در ساعت هفت صبح روز یکشنبه بیست و چهارم مردادماه 95 در فرودگاه یاسوج مورد استقبال مردم و مسوولان قرار می‌گیرد.

وی زمان سخنرانی " حجت‌الاسلام روحانی" در جمع مردم یاسوج را ساعت 9 صبح در ورزشگاه تختی این شهر عنوان کرد و اظهارداشت: دیدار با نخبگان، دیدار با سرمایه گذاران و گروه‌های اقتصادی از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در یاسوج است.

فرماندار بویراحمد افزود: رئیس جمهور سپس دیداری با عشایر خواهند داشت و آن گاه در شورای اداری شرکت خواهند کرد.

نظری، برنامه پایانی ریاست جمهوری را نشست خبری با رسانه‌های ملی عنوان و خاطرنشان کرد: امیدواریم شاهد استقبالی باشکوه از ریاست جمهوری و هیات دولت در کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

وی گفت: بدون شک سفر دولت تدبیر و امید به کهگیلویه و بویراحمد برکات متعددی را بهمراه خواهد داشت که از مردم می خواهیم میزبانی خود را مانند همیشه از میهمان بجای آورند.

فرماندار بویراحمد، تعداد پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی در این سفر را در شهرستان‌های بویراحمد و دنا حدود 70 پروژه ذکر و تصریح کرد: از این تعداد حدود پنج پروزه افتتاحی ومابقی کلنگ زنی است.

وی افزود: نشست‌ها و بیانیه‌های مختلفی از سوی جریان های سیاسی برای استقبال باشکوه از ریاست جمهوری و دولتمردان برگزار ومنتشر شده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سفر ریاست جمهوری به یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد در روز یکشنبه بیست و چهارم مردادماه جاری انجام می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز