خبرگزاری کار ایران

ملکی خبرداد:

آتش‌سوزی و انفجار ۳ خودرو در تهرانپارس

سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش‌سوزی یک ساختمان در تهرانپارس خبرداد و گفت: در این حادثه سه خودرو در آتش سوختند و پنج نفر از اهالی این ساختمان نیز که دچار آسیب‌دیدگی شده بودند، به مراکز درمانی منتقل شدند.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد آتش سوزی یک واحد مسکونی در محله تهرانپارس گفت:  در ساعت ۱۳ و ۴۶ دقیقه امروز آتش‌سوزی گسترده‌ای در خیابان ۲۱۸ غربی محله تهرانپارس به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله همکاران ما با تمام تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران ادامه داد: ساختمانی که دچار حریق شده بود، سه طبقه که یک طبقه آن پارکینگ و دو طبقه دیگر مسکونی بود که در هر طبقه دو واحد مسکونی قرار داشت. در پارکینگ این ساختمان نیز یک خودروی ۲۰۶، یک سمند، یک پژو و یک موتور سیکلت  به همراه لوازم ضایعات همچون کمد و میز و ... قرار داشت.

وی ادامه داد: آتش‌سوزی و انفجار در پارکینگ موجب حریق گسترده و آتش گرفتن خودروها و ضایعات شده بود. حجم آتش‌سوزی آنقدر بالا بود که از طریق راه‌پله‌ها به بالا کشیده  و موجب سوخته شدن درب‌ واحدها نیز شده بود و این مسئله امدادرسانی را با مشکل مواجه کرده بود.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشان علاوه بر مهار آتش به دنبال نجات افراد حاضر در این ساختمان بودند، گفت: در این آتش سوزی هفت نفر از ساکنان ساختمان در آتش محاصره شده بودند که توسط آتش‌نشانان خارج شدند و پنج نفر از آنان که آسیب شدیدی دیده بودند به نیروهای اورژانس تحویل داده شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی با بیان اینکه عملیات اطفای حریق بیش از دو ساعت به طول انجامید، اظهارکرد: با تلاش ماموران آتش‌نشانی آتش خاموش و دود حاصل از آن نیز خارج شد. در این حادثه خسارات زیادی به وجود آمد و کارشناسان در حال بررسی علت وقوع این حادثه هستند.

کد خبر : ۳۹۹۹۱۴